۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۲۴۷۶۱۳
معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور خبر داد؛

برگزاری نکوداشت ائمه جمعه پیشکسوت در سراسر کشور

خبرگزاری رسا ـ معاون امور استان های شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، به برگزاری نکوداشت ائمه جمعه با سابقه و پیشکسوت در کشور اشاره کرد و گفت: آیین نامه این نکوداشت ها به استان ها ارسال شده است و رؤسای دفاتر این شورا اگر امام جمعه ای را می شناسند که سال ها در منصب امامت جمعه بوده و حال به دلایلی از جمله کهولت سن از نها جدا شده است را به ما معرفی کنند.
حجت الاسلام عبدالعلي ابراهيمي ، معاون امور استان هاي شوراي سياستگذاري ائمه جمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی، معاون امور استان های شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، ظهر امروز در گردهمایی مسؤولان دفاتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، با بیان این که در این جلسه عملکرد رؤسای ائمه جمعه پیرامون تبیین شعار سال ارزیابی شد اظهار داشت: برگزاری جلسات هم اندیشی تأثیر بسزایی در پیشرفت کارها دارد.

وی نهاد نماز جمعه را دارای کارکردهای گوناگون دانست و افزود: مسؤولان دفاتر در سراسر کشور وظیفه ساماندهی و رسیدگی به امور ائمه جمعه و نهادهای نماز جمعه دارند.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به مصوبات نشست دفاتر در دو روز برگزاری همایش، گفت : امیدواریم این نهاد را که نهادی تأثیر گذار در ارتباط با سیاست های رهبر معظم انقلاب است را فعال تر کنیم.

معاون امور استان های شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، به برگزاری نکوداشت ائمه جمعه با سابقه و پیشکسوت در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: آیین نامه این نکوداشت ها به استان ها ارسال شده است.

وی با اشاره به برگزاری نکوداشت های ائمه جمعه برخی از شهرها گفت: نکوداشت آیت الله مهمان نواز در خراسان و نکوداشت آیت الله غرویان در نیشابور از جمله مراسم های برگزار شده است.

معاون امور استان های شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان این که بنا داریم تا نکوداشت حجت الاسلام معصومی را نیز برگزار کنیم، گفت: تجلیل از ائمه جمعه، تجلیل از علم، فقاهت و روحانیت است.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه گفت: رؤسای دفاتر شورای سیاستگذاری ائمه در سراسر کشور اگر امام جمعه ای را می شناسند که سال ها در منصب امامت جمعه بوده و حال به دلایلی از جمله کهولت سن از نهاد جدا شده است را به ما معرفی کنند.

معاون امور استان های شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در پایان سخنان خود از چاپ و انتشار مجله ای با نام مهرانه ویژه خانواده های ائمه جمعه خبر داد./9464/پ202/ب2

ارسال نظرات