۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۲۴۶۸۷۵

تحصیل بیش از 180 طلبه در مدرسه علمیه رستمکلا بهشهر

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه جعفریه رستمکلا بهشهر از تحصیل 180 طلبه در این مدرسه علمیه خبر داد.
حوزه علميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام مرتضی ایازی، مدیر حوزه جعفریه رستمکلا امروز در دیدار با نماینده تام الاختیار حضرت آیت الله سیستانی گفت: از ابتدای تأسیس این حوزه از سوی آیت الله شیخ ابوالحسن تاکنون چهار هزارطلبه در این مدرسه علوم دینی را فراگرفتند که اکنون بسیاری از این طلبه های گذشته، خود از عالمان بزرگ و وکلا و قضات برجسته هستند.

 

وی با اشاره به تحصیل 180 طلبه در حال حاضر در این مدرسه گفت: هشت پایه حوزه در این مدرسه با بهره مندی از اساتید و علمای برجسته تدریس می شود تا  با تربیت طلاب دینی، افراد مفید به جامعه تحویل شود.

 

حجت الاسلام ایازی ادامه داد: آیت الله شیخ ابوالحسن ایازی(ره) و حجت الاسلام شیخ جواد ایازی(ره) از مدیران این حوزه در دوران حیات با برکت خود با عمل صالح و ایمان قوی دارای حیات طیبه و با برکتی بودند و  به عنوان سکان دار این حوزه علمیه در تربیت نیروهای دینی و انقلاب تلاش مستمر داشته اند و امیدواریم امروز نیز ما با کمک اساتید در تربیت نیروهای دینی تلاش کنیم.

 

مدیر حوزه جعفریه رستمکلا، تبدیل شدن معارف دینی به رفتارهای دینی را یکی از مهم ترین ویژگی های علوم حوزوی عنوان کرد و یادآور شد: امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند علوم دینی و معارف اسلامی است و تا زمانی که ارزش های دینی در جامعه حفظ نشود، نمی توان آینده ای موفق تصور کرد.

 

وی گفت: رسالت روحانیان و طلاب بسیار سنگین است و باید با دقت بیشتری وارد شده و روشنگری کنند تا در جهت بصیرت افزایی در جامعه و رشد ارزش های دینی و انقلابی تلاش شود./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات