۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۲۴۶۴۱۷
نماینده مردم بوشهر در مجلس:

امروز ایران اسلامی قدرتمندترین نظام در برابر استکبار جهانی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ایران اسلامی قدرتمندترین نظام در عرصه سیاسی در برابر استکبار جهانی بوده و این در حالی است که دشمن تلاش می کند همه کاستی ها را به نام نظام جلوه دهد و آن چهره نورانی را مکدر سازد.
جميري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بعداز ظهر امروز (چهارشنبه) در جمع اعضای بسیج پیشکسوتان ناحیه گناوه با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این نظام مقدس به عنوان هدیه ای الهی است، در دهه فجر خداوند متعال نعمتی بی نظیر را به مردم ایران در این مقطع از تاریخ هدیه کرد و آن نعمت، نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

 

جمیری این هدیه الهی را نتیجه فداکاری، رشادت ها، ایثارگری ها و جان نثاری های شهدا عنوان کرد و بیان داشت: این نعمت بی بدیل است و کسی سراغ ندارد حکومتی همچون حکومت جمهوری اسلامی در طول تاریخ بوده باشد به جز در اواخر زندگی پیامبر(ص) و بخشی از زندگی امام علی(ع)، دیگر  نمونه ای همچون این ندیده ایم.
 
وی اظهار داشت: شما پاسداران این نظام بوده و هستید و زمانیکه دشمن اراده کرد تا نور این نظام را خاموش کند، شما عزیزان پاسدار به عهد خود وفا کردید و نگذاشتید این اتفاق صورت گیرد.
 
جمیری گفت: در زمان کنونی این نظام مایه سرافرازی و الگوی مبارزه علیه ظلم و ستم است و آمریکایی ها را به زانو در آورده است.
 
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پاسداران مقدس جمهوری، امنیت منطقه را تامین می کنند، اظهار داشت: امروز دشمنان ما به خوبی دانسته اند که ایران به چه قدرتی دست یافته است و اگر ایثارگری های شما نبود، شاهد این همه عظمت برای ایران در دنیا نبودیم.
 
وی اضافه کرد: امروز ایران اسلامی قدرتمندترین نظام در عرصه سیاسی در برابر استکبار جهانی است و این در حالی است که دشمن تلاش می کند همه کاستی ها را به نام  نظام جلوه دهد و آن چهره نورانی را مکدر سازد.
 
جمیری بیان داشت: جنس این نظام به گونه ای است که استکبار جهانی تاب تحمل آن را ندارد و باید آمادگی تام و تمام را برای دفاع از آن داشته باشیم.
 
وی خواستار توجه مسؤولان به خانواده های ایثارگر، جانبازان و شهدا شد و گفت: توجه به آنها یعنی توجه به نظام، تفکر و تبلیغ آن و اگر خواستار امنیت هستیم باید به کسانی که برای امنیت ما تلاش کردند احترام بگذاریم./833/پ202/ب4
ارسال نظرات