۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۲۴۶۳۲۲
امام جمعه دورود:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر مقبولیت نظام در اذهان مردم است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دورود با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: این حضور پر شور بیانگر مقبولیت نظام در اذهان مردم است.
راهپيمايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام رضا حقیان، امام جمعه دورود، ظهر امروز، در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در این شهرستان گفت: حضور مردم در راهپیمایی نشان دهنده وحدت و همدلی ملت ایران است.

وی با اشاره به این که حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن تبلور بیعت سالیانه با آرمان‌های حضرت امام(ره) و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: این حضور بیانگر مقبولیت نظام در اذهان مردم است.

حجت الاسلام حقیان با اشاره به این که هر سال این بیعت و تجدید میثاق بهتر از گذشته صورت می‌پذیرد، بیان داشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را یک سرمایه بزرگ و اساسی است.

وی در ادامه پشتوانه مردم را مهم ترین عامل گذر ایران از بحران‌های گوناگون در طول عمر با برکت انقلاب بیان کرد.

امام جمعه دورود خاطرنشان کرد: امروز نیز در برابر جنگ اقتصادی که آمریکا و دیگر کشورهای غربی علیه کشور ما تدارک دیده‌اند، به برکت وجود مردم و تدابیر رهبر معظم انقلاب سربلند ایستاده و استقامت نشان داده‌ایم.

وی بیان داشت: ملت ایران امروز با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند با عزت بر اصول و آرمان‌های انقلاب پافشاری می‌کنند.

حجت الاسلام حقیان تلاش و همت مسؤولان در جهت رفع مشکلات مردم، عزتمندی و شرافت کشور بیش از پیش را پیام حضور مردم در مراسم 22 بهمن بیان کرد.

وی با بیان این که حضور امروز مردم در راهپیمایی 22 بهمن یک پیام نیز برای دشمنان نظام اسلامی دارد، خاطرنشان کرد: این پیام این است که ما با تمام قدرت از نظام، انقلاب، شهدا و آرمان‌های حضرت امام حمایت و دفاع کرده و بر اصول خود پافشاری می‌کنیم.

امام جمعه دورود بیان داشت: با یاری خداوند متعال جنگ نفتی و تحریم‌های اقتصادی را نیز همچون دیگر مشکلات پشت سر می‌گذاریم./9451/پ203/ب2

ارسال نظرات