۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۲۴۶۱۳۲

دعوت حوزه علمیه خراسان برای حضور در سی و هفتمین جشن پیروزی انقلاب

شورای برنامه ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان با صدور بیانیه ای از حضرات آیات، اساتید، فضلا و طلاب محترم و ملت مقاوم و بصیر ایران دعوت کرد تا پر شورتر از گذشته در راهپیمائی 22 بهمن شرکت کنند.
حوزه علميه خراسان

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از  روابط عمومی حوزه علمیه خراسان، شورای برنامه ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان با صدور بیانیه ای از حضرات آیات، اساتید، فضلا و طلاب محترم و ملت مقاوم و بصیر ایران دعوت کرد تا پر شورتر از گذشته در راهپیمائی 22 بهمن شرکت کنند و بدین وسیله بر یأس دشمنان و بر دوام نظام مقدس اسلامی، این ودیعه الهی و یادگار شهیدان بیفزایند.


متن این بیانیه به شرح زیر است:


باسمه تعالی


بیست و دوم بهمن، در حکم عید غدیر است؛ زیرا در آن روز بود که نعمت ولایت، اتمام نعمت و تکمیل نعمت الهى، براى ملت ایران صورت عملى و تحقق خارجى گرفت.     رهبر معظم انقلاب(حفظه الله تعالی)


طلوع سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ملت انقلابی ایران ثمره نیم قرن مجاهدت خالصانه و پایداری در برابر هجمه های مختلف دشمن است.

 

پایمردی ملتی که به جهانیان ثابت کرده است که دین نورانی اسلام می‌تواند بر بشریت با صلح و صفا حکومت کرده و عدالت را درجهان بگستراند.دشمنان اسلام و انقلاب از جمله آمریکا و اسرائیل که دشمنی و عنادشان با اسلام و انقلاب پایانی ندارد و بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب دچار شکست شده اند و به خیال واهی خود دست ملت ایران را بسته اند، از هر فرصتی استفاده کردند تا این نور را خاموش کرده و با طراحی سناریوهای مختلف و تبلیغات وسیع شیطانی همچون ایجاد گروه تروریستی داعش سعی بر نمایش چهره ای خشن و ناکارآمد از اسلام دارند.

 

اما دشمنان و معاندان این نظام بدانند ملت شریف ایران که انقلاب اسلامی خود را به رهبری امام خمینی (رحمةالله علیه) و ایمان و توکل بر خدا به دست آورده و با سرمایه ای عظیم از خون شهدا آبیاری کرده، تا آخرین نفس می کوشد تا مدیون جان ها و خون های فرزندان این آب و خاک نماند و این جز با پیروی از فرامین مقام عظمی ولایت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(حفظه ا... تعالی)، بصیرت و عمل به هنگام محقق نمی شود.

 

اینک که نامه بصیرت آفرین مقام عظمای ولایت فصل الخطاب همه وجدان های بیدار و دلهای جویای حقیقت گشته است، بر آحاد جامعه اسلامی ایران است که با تمام توان در راستای تبیین و تشریح زوایای مهم این رساله حقیقت آفرین تلاش نموده و زمینه گرایش دلهای بیدار را به اسلام ناب و صدور پیام این انقلاب را به سراسر جهان فراهم آورند.

 

حوزه علمیه خراسان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر به شکرانه سالها مجاهدت و صبوری و دست‌آوردهای ارزشمند انقلاب شکوهمند اسلامی و همچنین تجدید عهد و پیمان با آرمان های والای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (دام ظله العالی) از حضرات آیات، اساتید، فضلا و طلاب محترم و ملت مقاوم و بصیر ایران دعوت می‌کند تا پر شورتر از گذشته در راهپیمائی یوم الله 22 بهمن شرکت نمایند و بدین وسیله بر یأس دشمنان و بر دوام نظام مقدس اسلامی، این ودیعه الهی و یادگار شهیدان بیفزایند./930/د102/ب5

ارسال نظرات