۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۲۴۵۹۱۷
آیت‌الله مدرسی یزدی در گفت‌وگو بارسا:

مردم با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان نظام را مأیوس خواهند کرد

خبرگزاری رسا ـ عضو فقهای شورای نگهبان با تأکید بر این‌که حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان است،‌ گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی با هوشیاری و بصیرت در روز 22 بهمن حضور بسیار جدی و دشمن مأیوس کنی خواهند داشت.
 آيت الله مدرسي يزدي  آيت الله مدرسي يزدي

آیت‌الله محمدرضا مدرسی یزدی از فقهای شورای نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، 22 بهمن را یوم‌الله خواند و بر ضرورت حضور پر شور مردم در این روز بزرگ تأکید کرد.


وی تصریح کرد:‌ حضور آگاهانه، پرشور و همه جانبه مردم در راهپیمایی 22 بهمن سبب خوشحالی تمام دوستداران ‌ملت، نظام و انقلاب شده و قطعا دشمنان نظام را نا امید می‌کند.


آیت‌الله مدرسی یزدی با اشاره به اهمیت حضور در راهپیماییی 22 بهمن، گفت:‌ هر کسی در مقابل اسلام، تشیع، نظام اسلامی و کشور خود احساس مسؤولیت می‌کند باید در این شرایط در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کند.


عضو فقهای شورای نگهبان با تأکید بر این‌که حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان است،‌ ابراز کرد:‌ از طرف دیگر اهمال و سستی در این حضور چه بسا هزینه‌های سنگین تری را به مردم و نظام اسلامی تحمیل خواهد کرد.


وی بیان کرد: وقتی دشمن متوجه شود که مردم متحد، یکپارچه و با شور و شعف و احساس مسؤولیت از نظام و کشور خود دفاع می‌کنند قطعا با شکست مواجه شده و توطئه‌های خود را کمتر خواهد کرد.


آیت‌الله مدرسی یزدی افزود: اگر مردم در این حضور کوتاهی کنند و آنچنان که شایسته است حضور نیابند دشمن جری‌‌تر وامیدوار شده و چه بسا خدایی ناکرده مشکلات بیشتری را برای کشور به وجود بیاورد.


عضو فقهای شورای نگهبان با بیان این‌که مردم مسلمان، شجاع و فداکار انقلاب اسلامی همیشه و در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام به درستی عمل کرده‌اند، گفت:‌ ملت بزرگ ایران اسلامی با هوشیاری، بصیرت و با احساس مسؤولیت خود در روز 22 بهمن حضور بسیار جدی و دشمن مأیوس کنی خواهند داشت./927/ت302/ش

ارسال نظرات