۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۲۴۵۸۳۹
آیت‌الله ممدوحی مطرح کرد؛

عمل به توصیه‌های رهبری بهترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان/ غرب به دنبال وقت کشی است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این‌که غربی‌ها به دنبال توافق نیستند، گفت: آنها به دنبال وقت کشی و طفره رفتن هستند، از این‌رو مدام بهانه گیری می‌کنند.
آيت الله ممدوحي

آیت‌الله حسن ممدوحی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش و پدافند هوایی به تبیین توافق خوب و بد پرداخت.

 

وی تأکید کرد: توافق خوب توافقی است که در آن عزت و شرافت ملت ما محفوظ بماند، ولی اگر عزت، اقتدار و شرافت ما صدمه ببیند، این توافق بد و نامطلوب است.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تکیه بر توان و ظرفیت‌های داخلی را مهم‌ترین راهکار مقابله با تحریم‌ها دانست و نسبت به اسراف در بخش‌های مختلف کشور انتقاد کرد.

 

وی افزود: کشور دارای ظرفیت‌های فراوانی همانند نیروی انسانی و منابع طبیعی است که اگر به شکل مناسب از این‌ها بهره برداری شود، می‌توان در برابر تحریم‌ها ایستادگی کرد.

 

آیت‌الله ممدوحی همچنین واردات کالاهای لوکس از جمله ماشین‌های گران قیمت را متضاد با تکیه بر توان داخلی عنوان کرد و بیان داشت: متأسفانه برخی ماشین‌هایی با قیمت‌های میلیاردی وارد می‌کنند که این نشان می‌دهد ما نمی‌خواهیم بر ظرفیت‌های داخلی تکیه کنیم.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر روشن، واضح و غیرقابل تفسیر بودن هرگونه توافق با غرب در مذاکرات هسته ای، خاطرنشان کرد: به طور کلی اگر قانون نوشته شده مبهم باشد، مردم همیشه در ابهام باقی می‌مانند.

 

آیت‌الله ممدوحی همچنین با بیان این‌که غربی‌ها به دنبال توافق نیستند، بیان داشت: آنها به دنبال وقت کشی و طفره رفتن هستند، از این‌رو مدام بهانه گیری می‌کنند.

 

وی ابراز داشت: البته اگر توافقی هم صورت نگیرد، ما با تکیه بر توان و ظرفیت‌های داخلی می‌توانیم با آنها مقابله کنیم.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنان خود بهترین راه مقابله با توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را توجه به توصیه‌ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عنوان کرد./993/ت302/ش

ارسال نظرات