۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۲۴۵۴۹۸
نماینده بیرجند در مجلس:

اقتدار و امنیت در حوزه‌های مختلف بزرگ‌ترین موهبت انقلاب برای ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که تا پیش از انقلاب، ایران در تمامی عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی به غرب وابسته بود و تمامی هویت ملی و اسلامی خود را کنار گذاشته بود، گفت: اقتدار و امنیت در حوزه‌های مختلف بزرگ‌ترین موهبت انقلاب اسلامی برای ملت ایران است.
حجت السلام عبادي نماينده مردم بيرجند خوسف و درميان

حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، بابیان این‌که به برکت انقلاب اسلامی،مردم هویت دینی و اسلامی خود را بازیافتند، گفت: در قبل از انقلاب ما در حوزه آموزش به غرب وابسته بودیم، قوانین ما برگرفته از قوانین غرب بود و خارجی‌ها برای زندگی در کشور ما حق توحش می‌گرفتند و از سوی دیگر در حوزه اقتصاد با وجوداین که صاحب منابع عظیم نفتی بودیم نه‌تنها نمی‌توانستیم شرکت‌های نفتی خود را اداره کنیم بلکه غرب با نوسان قیمت نفت به‌شدت اقتصاد ما را فلج می‌کرد.

 

وی افزود: به برکت انقلاب اداره منابع مالی و اقتصادی ما به دست خودمان افتاد و بدون این‌که مجبور به تبعیت از فرهنگ غرب باشیم توانستیم فرهنگ خود را بدون هیچ ترسی از دشمن در جامعه رعایت کنیم.

 

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که پس از انقلاب نظام آموزشی ما نظام اسلامی و دینی شد، ادامه داد: امروز به برکت همین انقلاب شاهد پیشرفت‌های روزافزون در عرصه‌های علمی، هوافضا و انرژی هسته‌ای هستیم و به‌عبارت‌دیگر انقلاب نظام آموزشی ما را کارآمد کرد.

 

حجت‌الاسلام عبادی با اشاره به این‌که به برکت انقلاب حس استقلال‌طلبی و عزت خواهی در جهان زنده شد، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران عزت‌نفس ملت‌های آزادیخواه جهان را به آن‌ها یادآور کرد و همین یادآوری در سال‌های اخیر منشأ انقلاب‌های زیادی در جهان بوده است به همین دلیل غرب نسبت به انقلاب و حس استکبارستیزی و استقلال‌خواهی آن کینه به دل‌گرفته است.

 

وی ادامه داد: برای این‌که دستاوردهای انقلاب را در جهان زنده نگهداریم و بتوانیم از آن‌ها پاسداری کنیم باید روح اسلام را در جامعه زنده نگهداریم و سعی کنیم به‌تمامی ملت‌های آزادیخواه که مدافع انقلاب اسلامی ایران هستند کمک کنیم.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که باید روزبه‌روز برای دستاوردهای علمی و دینی خود در عرصه‌های جهانی بیفزایم، گفت: هر چه پیشرفت‌های انقلاب بیشتر شود زمینه برای صدور جهانی انقلاب و بسترسازی برای حکومت امام عصر (عج الله) فراهم کنیم.

 

حجت‌الاسلام عبادی بابیان این‌که انقلاب اسلامی ایران الگوی جهانی حکومت‌های دینی و اسلامی در جهان است، یادآور شد: ما به‌عنوان الگو وظیفه‌داریم تمامی دستورات دینی را در جامعه اجرا کرده و از حاشیه پردازی پرهیز کنیم؛ زیرا حاشیه‌ها ما را از پرداختن به اصل انقلاب دور کرده و زمینه نفوذ دشمن را در کشور فراهم می‌کند. /968/ت302/ب5

ارسال نظرات