۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۱
کد خبر: ۲۴۵۴۶۶
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

22 بهمن تجلی وحدت و همدلی ملت ایران در دفاع از اسلام ناب است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به 22 بهمن، سالرروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: 22 بهمن روز به کرسی نشستن حق و از بین رفتن باطل است.
امام جمعه فريدونکنار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدنکنار، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران شب گذشته در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان اظهار داشت: مشکل جوانان این کشور با نظام گذشته این بود که آن حکومت برای دین ارزش قائل نمی شد و به همین دلیل جوانان زیادی در راه دین کشته و شهید شدند.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: نظام گذشته به دنبال ترویج بی دینی بود و این کشور جوانان زیادی را از دست داد تا فرهنگ دینی احیا شود و ارزش‌های ضد دینی کنار رود.

 

امام‌ جمعه فریدونکنار خاطرنشان کرد: من به برخی مسؤولان به ویژه وزارت ارشاد تذکر می دهم، نباید اجازه دهند کنسرت‌های غربی به بهانه تنوع و تفریح که برخلاف دین و در اسلام حرام است، برگزار شود یا اینکه اجازه تک‌ خوانی و هم‌خوانی به زنان داده شود.

 

حجت الاسلام جلالی گفت: می گویند که مجوز نداده‌ایم، اگر اینطور است باید به شما تبریک گفت اما اگر بخواهید زمزمه‌ای از آن که برخلاف ارزش‌های دین و قرآن است از هر زبان و قلمی بلند شود، این ملت شهید داده عاشق قرآن و اسلام هرگز کوتاه نمی آید و ساکت نمی نشیند.

 

وی افزود: دشمن به شیوه‌های متفاوت توطئه کرده تا انقلاب را از بین ببرد و پس از آزمایش‌های فراوان در شکیل‌های گوناگون، به سراغ هجمه فرهنگی رفته است.

 

امام‌جمعه فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 22 بهمن، سالرروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: 22 بهمن روز به کرسی نشستن حق و از بین رفتن باطل است.

 

وی تصریح کرد: اگر قدر این نظام و حکومت را بدانیم و به فرمایشات بینانگذار کبیر انقلاب که فرمودند، جمهوری اسلامی یک سر سوزن، نه کم، نه زیاد، به قوانین اسلام عمل شود تحفه‌ای غیرقابل توصیف است.

 

حجت الاسلام جلالی با اشاره به انقراض سلطنت 50 ساله پهلوی، اذعان داشت: سه انگیزه اصلی انقلاب اسلامی در کشور، هویت‌طلبی، استقلال و حکومت بر پایه ارزش‌های اسلامی بوده است.

 

امام‌جمعه فریدونکنار در پایان خواستار حضور پرشور مردم این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن شد و گفت: مردم با حضور پررنگ خود در روز راهپیمایی 22 بهمن برای چندمین بار انزجار خود از غرب به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی را اعلام و با بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری تجدید میثاق می کنند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات