۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۲۴۵۳۶۰

برگزاری نمایشگاه امام و انقلاب در حوزه علمیه قم

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت ایام الله دهه فجر، نمایشگاه امام و انقلاب در دو بخش کلی آرشیو تصاویر و نمایشگاه کتاب و نرم افزار از سوی بسیج مدرسه مبارکه فیضیه و دارالشفاء در این مدرسه مبارکه در حال برگزاری است.
نمايشگاه امام و انقلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نمایشگاه امام و انقلاب به مناسبت ایام الله دهه فجر از سوی بسیج مدرسه مبارکه فیضیه و دارالشفاء در این مدرسه مبارکه در حال برگزاری است.

 

بر اساس این گزارش، نمایشگاه نامبرده همه روزه تا تاریخ 22 بهمن‌ماه از ساعت 8 صبح تا اذان ظهر و نیز از ساعت 15 عصر تا اذان مغرب برقرار است و عموم طلاب علاقه‌مند می‌توانند از آن بازدید کنند.

 

محمد حسین نقی پور، مسؤول نمایشگاه امام و انقلاب در حاشیه نمایشگاه امام و انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار رسا، گفت: این نمایشگاه که از 12 بهمن آغاز به کار کرده، به دو بخش کلی آرشیو تصاویر و نمایشگاه کتاب و نرم افزار تقسیم می‌شود.

 

وی در ادامه افزود: بخش آرشیو تصاویر نمایشگاه در هشت قسمت پوسترها و نوشتارهایی را با موضوعات «امام و انقلاب»، «بیداری اسلامی»، «بصیرت»، «جریان‌های تکفیری»، «اقتصاد مقاومتی»، «وحدت اسلامی»، «دشمن شناسی» و «تخصصی داعش» به نمایش گذاشته است.

 

نقی پور خاطرنشان کرد: همچنین در بخش دیگر این نمایشگاه، کتاب‌ها و نرم افزارها در دو بخش تخصصی امام و انقلاب و بخش عمومی به عرضه محصول می‌پردازند.

 

وی تأکید کرد: همچنین در بخشی از نمایشگاه امام و انقلاب، محصولات فرهنگی عرضه می‌شود و در بخشی دیگر سایت‌های خبری تحت عنوان نرم افزار زمانه، رصد می‌شوند.

 

شایان ذکر است، غرفه سبک زندگی اسلامی ایرانی یکی از غرفه‌های نمایشگاه امام و انقلاب است که توسط مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت دایر شده و با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عرضه کتاب‌های مربوطه با 30 درصد تخفیف می‌پردازد.

 

نمایشگاه یاد و خاطره شهدای پایگاه علم و فقهات مدرسه مبارکه فیضیه از دیگر غرفه‌های این نمایشگاه است که بخشی از پوسترها و آثار شهدای مدرسه فیضیه را در معرض دید قرار داده و به عرضه محصولات فرهنگی می‌پردازد.

 

همچنین غرفه نرم افزار زمانه از سوی مؤسسه زمانه آفرینش‌های نوین در این نمایشگاه برقرار شده و به عرضه ماهنامه‌های ویدیوئی زمانه، رسانه، پچه‌های انقلاب می‌پردازد.

 

مسؤول غرفه نرم افزار زمانه در گفت‌وگو با رسا گفت: مؤسسه زمانه آفرینش‌های نوین تا کنون 14 ماهنامه در موضوعات مختلف منتشر کرده که در هر کدام پرونده ویژه‌ای بررسی شده است.

 

وی با بیان این‌که نرم افزارهای این مؤسسه در نمایشگاه امام و انقلاب با 40 درصد تخفیف به فروش می‌رسد، ادامه داد: جدیدترین نرم افزار مؤسسه زمانه در آستانه ایام الله دهه فجر و با پرونده ویژه «پای درس انقلاب» به انتشار رسیده است.

 

گفتنی است، در این نمایشگاه نوشتارهایی با موضوعات اقتصاد مقاومتی در بیانات رهبر در دیدار کارگزاران نظام، دشمن شناسی در پرتو ولایت و احادیث اهل‌بیت معصومین(ع) جریانات تکفیری در بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار شرکت کنندگان کنگره جریان‌های تکفیری دیده می‌شود.

 

همچنین موضوع «راه امام، کلام امام، بصیرت» در بیانات رهبر انقلاب در دیدار جمعی از طلاب و روحانیان و نیز موضوعات «تحولات عراق» و «گروه تروریستی داعش» از دیگر موضوعات این نمایشگاه است.

 

پوسترهایی از تصاویر دفاع مقدس، روز شمار انقلاب و داعش و جنایات آنان از دیگر جلوه‌هایی است که در گوشه و کنار نمایشگاه امام و انقلاب دیده می‌شود./997/پ201/س 

ارسال نظرات