۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۲۴۵۳۴۰
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

راهپیمایی 22 بهمن تجلی وحدت و همبستگی ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با اشاره به این که ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن وحدت و همبستگی خود را به نمایش می گذارد، گفت: ملت ایران در روز 22 بهمن نشان می دهد همواره پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و فریب نقشه ها و توطئه های شوم دشمنان را نمی خورد.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران امروز در جمع خبرنگاران با گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: این انقلاب با تلاش ها و مجاهدت های ارزنده ای به دست ما رسیده است که باید قدردان آن باشیم.

 

امام جمعه آمل با اشاره به این که انقلاب اسلامی به دستاوردهای گرانقدری دست یافته است، بیان داشت: حفظ و تحکیم دستاوردهای نظام اسلامی نیازمند بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه و استمرار بر اهداف ارشمند انقلاب است.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که باید قدر انقلاب خود را بدانیم که امروز در جایگاه عزت و عظمت قرار دارد، افزود: ایران اسلامی به عنوان الگویی ارزنده مطرح بوده و در مقام گرانقدری در عرصه معادلات منطقه ای و جهانی برخوردار است.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، ادامه داد: سی و شش سال از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می گذرد که در عزت و اقتدار قرار داشته و در راستای صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی باید کوشا باشیم که با وجود تلاش های گسترده دشمنان توانستیم همه هجمه های آنان را خنثی کنیم.

 

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران امروز به سراسر جهان صادر شده است، ادامه داد: بیداری اسلامی با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران صورت گرفته و آن ها انقلاب ما را اسوه و الگویشان قرار دادند که باید این دستاوردهای ارزشمند را حفظ و ترویج دهیم.

 

امام جمعه آمل با اشاره به این که ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن وحدت و همبستگی خود را به نمایش می گذارد، گفت: ملت ایران در روز 22 بهمن نشان می دهد همواره پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و فریب نقشه ها و توطئه های شوم دشمنان را نمی خورد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که ملت ایران در روز 22 بهمن همانند سال های گذشته حماسه دیگری رقم می زند، بیان داشت: مردم ما با حضور پرشور و گسترده خود تجدید عهد و میثاق دوباره ای با آرمان های امام راحل، مقام معظم رهبری، شهدای گرانقدر و ارزش های انقلاب خواهند داشت.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران در روز 22 بهمن صحنه های ارزشمندی از ولایت مداری خود را به نمایش می گذارد، تصریح کرد: ملت ایران همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و در مسیر بهره گیری از رهنمودها و تدابیر ارزشمند رهبر معظم انقلاب گام برمی دارد.

 

امام جمعه آمل با اشاره به این که بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه ضامن تعالی نظام اسلامی است، گفت: آحاد مردم و مدیران جامعه با بهره گیری از رهنمودهای رهبری در مسیر سعادت و تعالی گام برمی دارند که حرکت در این مسیر نورانی زمینه ساز اقتدار نظام اسلامی بوده است.

 

وی ادامه داد: ملت ایران بصیر و آگاه بوده و با اهتمامی والا در مسیر ارزش ها و صیانت از دستاوردهای نظام اسلانی حرکت می کند و استوار و پایدار بر آرمان های گرانقدر خود ایستاده است./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات