۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۲۴۵۱۶۵
نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی گیلان:

ولایت فقیه عامل اصلی حفظ انقلاب در برابر توطئه‌های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی گیلان با بیان این که ولایت فقیه عامل اصلی حفظ انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان است، گفت: گفتمان انقلاب اسلامی امروز در دنیا تاثیرگذار و در مقابل جبهه دشمن پیروز است.
ولايت فقيه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام علی‌اصغر جهانی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی گیلان شب گذشته در مراسمی که به مناسبت ایام الله دهه فجر در رشت برگزار شد با اشاره به تاریخ پیروزی انقلاب، افزود: انقلاب ما تقابل حق و باطل بود و آمدن این حق و بیرون رفتن باطل به آسانی رخ نداد.

 

وی با بیان این که نامگذاری روزها در دهه فجر به دلیل درس گرفتن از ایام است تا دست مایه‌ای برای حرکت آینده ما باشد، تصریح کرد: وقتی امام راحل قیام را شروع کرد هیچ کس فکر نمی‌کرد بتواند انقلابی را به نام اسلام پایه‌گذاری کند و بسیاری مخالفت کردند اما انقلاب اسلامی ایران به رهبر امام خمینی(ره) به پیروزی رسید و تاکنون ماندگار است و هر توطئه‌ای را خنثی می‌کند.

 

حجت الاسلام جهانی دلیل ماندگاری انقلاب اسلامی را در هدف الهی امام خمینی(ره) در استقرار نظام دینی دانست و گفت: اگر اعتقادات اسلامی و دینی امام نبود سرنوشت انقلاب ایران مانند سرنوشت انقلاب مصر می‌شد.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی گیلان افزود: اگر امام راحل مانند مابقی سیاستمداران و مبارزین بود و اعتقاد راسخ به خدا و به ارزش‌های الهی مانند ایمان، جهاد و شهادت نداشت به یقین بدانید امام هم شکست می‌خورد.

 

حجت الاسلام جهانی با بیان این که ولایت فقیه عامل اصلی حفظ انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان است، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران حرکت بزرگ دینی بود که در افکار و باورها تغییر بنیادین ایجاد کرد و این گفتمان امروز در دنیا تاثیرگذار و در مقابل جبهه دشمن پیروز است.

 

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان این که انقلاب اسلامی ایران به برکت ولایت فقیه و اطاعت مردم از گزند تو طئه ای دشمنان اسلام حفظ شد، افزود: باید از گفتمان انقلاب، امام و رهبری که قلب ها را به سوی دین جذب کرده و تحول آفریده است، دفاع کنیم.

 

حجت لاسلام جهانی تصریح کرد: دشمنان ابتدا با جنگ و تحریم و بعد با ایجاد جریان های سلفی و گروه های تروریستی برای خدشه به چهره اسلام تلاش کردند./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات