۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۷
کد خبر: ۲۴۵۱۴۵
سردار نقدی:

شهدا ژست دوستی برخی از مسئولان با آمریکا را نمی پسندند

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین مطالعه زندگی شهدا را بهترین راه برای درک اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: شهدا نمی‌پسندند که مسؤولان ما ژست دوستی با آمریکا بگیرند چرا که ما دشمن استکبار هستیم، امروز به حدی قدرت دشمن کم شده که حتی برای حمله به سوریه عقب‌نشینی می‌کنند و این از برکت خون شهداست.
سردار نقدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین شامگاه دیروز در یادواره شهدای آماد سپاه در گلستان شهدای اصفهان، با اشاره به فساد جامعه در دوران سلطنت پهلوی اظهار کرد: در دوران سلطنت محمدرضا شاه چنان فسادی دربار را گرفته بود که خدمتکار سوئدی شاه در دربار نفوذ زیادی داشت و همه کاره بود و آنقدر حقیر بودیم که یک خدمت کار حق اسلحه کشیدن بر هرکسی را در کاخ سلطنتی داشت.

 

وی در ادامه با اشاره به تسلط مستشاران آمریکایی بر ارتش کشور در دوران طاغوت خاطر نشان کرد: در حالی به صورت روزانه شش میلیون بشکه نفت صادر می کردیم که اطراف تهران همه حلبی آباد بود و مردم در فقر و تنگدستی به سر می‌بردند، مستشاران آمریکایی سازمان مدیریت، بانک مرکزی و وزارت کشور را هم علاوه بر ارتش در اختیار داشتند و ما در آن دوران با حقارت و ذلت زندگی می‌کردیم.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اقتدار و غرور کشور پس از انقلاب اسلامی بیان کرد: امروزه کشور دستاوردهای بسیاری داشته است و شاهد پیشرفت های بی نظیر و عظیمی در عرصه علم و صنعت بوده ایم در حالی که در دوران طاغوت پزشکانی از کشورهای عقب افتاده و فقیر بیماران ما را معالجه می‌کردند، علت اصلی ذلت ما در دوران طاغوت حمایت مهمترین کشور اسلامی از رژیم صهیونیستی بود.

 

سردار نقدی با اشاره به رشادت ها و دلاوری های واحدهای پشتیبانی در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: واحدهای آماد و پشتیبانی در دوران جنگ با وجود تحریم های سنگین و بسیار زیاد یک قدم عقب نشینی نکردند و با اتکا به توان و ظرفیت های داخلی و هر طور که بود تحریم ها را دور زدند و نگذاشتند مشکلات و کمبودهای پشتیبانی به خط مقدم رسوخ کند.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین جنگ تحمیلی و مقاومت کشور در برابر کشورهای دنیا را معجزه ای بزرگ ارزیابی کرد و افزود: خدا برای ما حجت را تمام کرده بود که اگر با او همراه شویم ما را یاری خواهد کرد و استقامت در این راه در شرایط کنونی و اوضاع امروز جامعه خواسته اصلی شهدا و رهبر معظم انقلاب از ما است و باید امروزه با تمام توان نگاهبان و حافظ میراث گرانبهای شهدا و دفاع مقدس باشیم.

 

وی تفکر بسیجی در میان مسؤولان را بهترین راه مبارزه با تحریم ها دانست و خاطر نشان کرد: اگر تفکر بسیجی در میان مسؤولان کشور باشد حتی در محاصره کامل هم می‌توان کشور را اداره کرد، در دوران دفاع مقدس کشور تحت شدید ترین تحریم ها بود و حتی توانایی پرتاب چند کیلو مواد منفجره به بغداد را نداشتیم اما امروزه از توان موشکی بالایی برخورداریم و این نمونه بارز مدیریت جهادی و استفاده از ظرفیت های داخلی است.

سردار نقدی با اشاره به امکانات و توانمندی های داخلی کشور و بهرمندی از نیرو انسانی و صنعت قوی اظهار کرد: با توجه به آنچه که از آن برخوردار هستیم هیچ بهانه ای برای تسلیم و سازش با دشمنان خود نداریم و علت تأکید رهبر مظعم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی برخورداری از همین امکانات است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین مطالعه زندگی شهدا را بهترین راه برای درک اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: شهدا نمی‌پسندند که مسئولان ما ژست دوستی با آمریکا بگیرند چرا که ما دشمن استکبار هستیم، امروز به حدی قدرت دشمن کم شده که حتی برای حمله به سوریه عقب‌نشینی می‌کنند و این از برکت خون شهداست./1304/پ202/ب6

ارسال نظرات