۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۲۴۵۰۴۳
امام جمعه بروجرد:

پاسداری از دستاورد خون شهدا تکلیف عمومی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجردبا اشاره به این شهدای زیادی جان خود را نثار انقلاب اسلامی کردند، گفت: این انقلاب دستاورد خون شهدا است و پاسداری از آن تکلیف عمومی است.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز، در دیدار با خانواده شهید رضا رنجبر از شهدای دوران انقلاب در بروجرد گفت: عزت، سرافرازی و پیروزی های ایران اسلامی با ایثار و از جان گذشتگی شهدا به دست آمده است.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران حاصل خون شهدا است، بیان داشت: دستاوردهای انقلاب باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

حجت الاسلام ترابی انقلاب اسلامی را دستاورد خون شهدا بیان کرد و عنوان داشت:  پاسداری از انقلاب به عنوان دستاورد خون شهدا باید مورد توجه قرار گیرد چرا که پاسداری از دستاورد خون شهدا تکلیف عمومی است.

وی با تأکید بر این که تبیین دستاوردهای انقلاب بین نسل جوان و نسل چهارم انقلاب مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: باید فرهنگ ایثار و مقاومت در بین آحاد جامعه نهادینه شود.

مسؤولان وام دار خون شهدا هستند

هوشنگ بازوند، استاندار لرستان، در ادامه با بیان این که مسؤولان وامدار خون شهداهستند، تأکید کرد: اقشار گوناگون مردم و مسؤولان باید ادامه دهنده راه شهدا باشند.

وی با بیان این که مردم و مسؤولان با حفظ وحدت دستاورد خون شهدا را که انقلاب اسلامی است، حفظ کنند، افزود: مسؤولان فرهنگی با برنامه ریزی علمی وکارشناسی تلاش کنند ارزش های انقلاب را به نسل های جوان منتقل کنند.

بازوند تبیین دستاوردهای انقلاب بین نسل جوان را مهم ترین عامل خنثی شدن دسیسه های دشمن بیان کرد و گفت: این امر باید مورد توجه بیشتر مسؤولان قرار گیرد.

وی با تأکید بر هوشیاری مردم و مسؤولان در برابر توطئه های دشمن خاطرنشان کرد: امروز دشمنان در قالب دسیسه های گوناگون به دنبال جدا کردن نسل جوان و نوجوان از ارزش های انقلاب هستند.

استاندار لرستان تصریح کرد: مهم ترین راه صیانت از انقلاب نهادینه شدن ارزش های انقلاب بین آحاد مردم جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان است.

گفتنی است، شهید رنجبر سوم آبان ماه 1357 در تظاهرات ضد رژیم پهلوی شهید شد./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات