۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۸
کد خبر: ۲۴۴۹۸۲
حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی:

نامه رهبری دریچه معرفت و حقیقت را به روی جوانان جهان باز کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: نامه رهبر معظم انقلاب دریچه معرفت و حقیقت را به روی جوانان جهان باز کرد و این اقدام سبب می‌شود تا جوانان اسلام را بدون واسطه و از منابع اصلی آن جست‌وجو کنند.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اظهار داشت: حوداث و اتفاقات امروز دنیا به گونه‌ای در حال وقوع می‌باشد که گرایش به اسلام را بیش از پیش کرده است.


وی ادامه داد: استقبال مردم و جوانان از اسلام و آموزه های دینی سبب می‌شود تا دشمنان، اسلام بدلی را به خورد جوانان بدهند و آنها را از مسیر اصلی منحرف کنند.


امام جمعه خرم آباد ابتکار رهبر معظم انقلاب در ارسال نامه به جوانان اروپا و آمریکای شمالی را مورد اشاره قرار داد و گفت: نامه رهبری دریچه معرفت و حقیقت را به روی جوانان جهان باز کرد و این اقدام سبب می‌شود که جوانان اسلام را بدون واسطه و از منابع اصلی آن جست‌وجو کنند.


حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی تأکید کرد:‌ نامه رهبری این فرصت را برای جوانان به وجود آورده تا آنچه را به اسم اسلام به آنها نشان داده می‌شود تأمل و تفکر کنند و با رجوع به منابع اصیل اسلامی هر چیزی را به نام اسلام نپذیرند.


نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان این‌که نامه رهبری حس کنجکاوی را در جوانان برای معرفت نسبت به اسلام ایجاد کرده است،‌ افزود: مخاطب نامه رهبری جوانان هستند و احترام گذاشتن به این قشر تأثیرگذار و تأثیرپذیر بسیار حائز اهمیت است؛ وقتی جوانان احساس کنند که یک رهبر دینی آنها را مورد توجه و خطاب قرار داده قطعا پاسخ مثبت می‌دهند و ما روز به روز شاهد استقبال جوانان و روی آوردن آنها به سمت اسلام خواهیم بود.


وی با تأکید بر این‌که نامه رهبری حس حقیقت طلبی و حقیقت جویی را در جوانان جهان زنده کرد، اظهار داشت: نامه رهبری به جوانان فهماند که ممکن است چیزهایی به نام اسلام مطرح شود که در این آئین وجود ندارد و روح اسلام از آن بیزار است.


امام جمعه خرم آباد با اشاره به این‌که غرب تنها مدعی آزادی بیان است و چیزی با این عنوان در تفکر آنها وجود ندارد،‌ ابراز کرد: آزادی که در غرب مطرح است با مفهومی که ما از آن متصور هستیم متفاوت است.


حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این‌که غربی‌ها به دنبال تأمین منافع خود هستند، گفت: آزادی بیان غربی‌ها در هتاکی، اهانت و ارزش قائل نشدن برای مقدسات دیگران خلاصه می‌شود.


نماینده ولی فقیه در استان لرستان تصریح کرد:‌ اگر نشریه و سخنرانی مطابق میل آنها عمل کند، استقبال می‌کنند اما هر کاری که منافع مادی آنها را به خطر بیندازد یا مردم را به سمت معنویت دعوت کند جلوی آنرا گرفته و آزادی بیان نمی‌دانند.


وی با تأکید بر این‌که اسلام منافع مادی استکبار و ظالمان را به خطر می‌اندازد،‌ خاطرنشان کرد: استکبار جهانی ترویج اسلام را مضر می‌داند و از هر اقدامی که در راستای ترویج اسلام صورت گیرد جلوگیری می‌کند و از سوی دیگر از هر اقدامی که برای ضربه زدن و بدنام کردن اسلام صورت می‌گیرد استقبال می‌کنند.


امام جمعه خرم آباد با بیان این‌که غرب به دنبال منافع مادی و سلطه گری است و بر اساس این تفکر جلوی ترویج و تبلیغ اسلام ناب را می‌گیرد، گفت: غربی‌ها موافق اسلامی هستند که منافع آنها را تأمین کرده و کاری به حکومت، ظلم و سیطره آنها نداشته باشد./927/ت302/ش

ارسال نظرات