۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۱
کد خبر: ۲۴۴۷۲۰
حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام تأکید کرد؛

ضرورت رساندن اسلام ناب از طریق فضای مجازی به جوانان جهان/ آزادی بیان بازیچه غرب است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بر ضرورت استفاده از فضای مجازی و رسانه برای رساندن پیام اسلام ناب به جهانیان تأکید کرد و گفت: باید از طریق فضای مجازی تفسیر درستی از اسلام ناب و اهل بیت(ع) را از منابع دست اول به جوانان جهان عرضه کنیم.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، نامه رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی را هوشمندانه دانست و اظهار داشت: نامه رهبری یکی از ضروت‌های امروز بود که بسیار به موقع و بجا، در راستای خنثی کردن فتنه‌های دشمن علیه اسلام و انقلاب اسلامی صورت گرفت.


وی با بیان این که این نامه در یک شرایط بسیار حساس و به موقع صادر شد، ابراز کرد: در شرایطی که دشمنان تمام تلاش خود را به کار گرفته و سران کشورهای مستکبر به هم پیوستند و به اصطلاح خود راهپمایی عظیم ضد اسلامی را در پاریس به راه انداختند تا به نام آزادی و دموکراسی علیه اسلام تبلیغ کنند،‌ نامه رهبری توطئه‌های آنها را خنثی کرد.


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به این‌که دشمنان در مقاطع مختلف دشمنی خود را علیه اسلام نشان داده‌اند، افزود: دشمن در این مقطع به بهانه آزادی و مبارزه با تروریسمی که در دامن خودشان پرورش یافته، متحد شدند اما هدفی که دنبال می‌کردند جلوگیری از نشر اسلام ناب و مانع شدن از درک درست جوانان غربی از اسلام بود.


حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این‌که استکبار جهانی اسلام را یک مکتب سراسر جنگ، خشونت، بی رحمی و شقاوت معرفی کرده است، خاطرنشان کرد: این نامه به موقع صادر شد و رهبر انقلاب جوانان اروپایی و آمریکای شمالی را خطاب قرار دادند و به لطف الهی جوانان جهان و نخبگان از این نامه استقبال کردند.


امام جمعه شهر کرد با تأکید بر این‌که جوانان جهان به این مسأله توجه کنند که اسلام را نباید با معرفی دشمنان و با چهره نا زیبایی که کینه ورزان از آن نشان می دهند، شناخت، گفت: اسلام را باید از طریق منابع اسلامی، قرآن و سیره پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) شناخت.


وی با بیان این‌که به برکت نامه رهبری ذهن جوانان به یک‌باره متوجه منابع اسلام قرار گرفته است، بر ضرورت آماده کردن محتوای صحیح از دین برای جوانان تأکید کرد و افزود: دانشمندان و اندیشمندان اسلامی محتوای صحیحی از اسلام را در اختیار جوانان تشنه دنیا قرار دهند.


حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام فضای مجازی و رسانه را در رساندن پیام اسلام ناب به جهانیان حائز اهمیت دانست و گفت: باید از طریق فضای مجازی تفسیر درستی از اسلام ناب و اهل بیت(ع) را از منابع دست اول به جوانان ارائه دهیم.


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که غربی‌ها منافع خود را بر هر چیزی مقدم می‌دانند،‌ تصریح کرد: استکبار جهانی از دموکراسی به عنوان فریب افکار عمومی استفاده کرده و آزادی بیان را یک حربه قرار داده‌ است.


امام جمعه شهر کرد با اشاره به عدم آزادی بیان در کشورهای غربی، تأکید کرد: سخن گفتن از هولوکاست در فرانسه‌ای که دم از آزادی بیان می‌زند، جرم است و نخبگان آنها نمی‌توانند حرفی که با سیاست‌ها و برنامه‌های نظامشان ناسازگار باشد را بیان کنند. 


وی با بیان این‌که غربی‌ها با ظاهری فریبنده به دنبال تحمیل افکار و عقاید خود برملت‌ها هستند، گفت: جوانان جهان باید به این مسأله پی برده و با حیله‌ها و نیرنگ‌های سران کشورهای غربی و مستکبران آشنا شوند.


حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر این‌که انقلاب اسلامی توانسته دست مستکبران عالم را برای جهانیان رو کند، افزود: انقلاب اسلامی تحول عظیمی در تفکر دنیا ایجاد کرده و به همین خاطر دشمنان در تلاش هستند تا جلوی نورافشانی انقلاب را بگیرند./927/ت302/ج

ارسال نظرات