۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۲۴۴۲۴۰

مسؤولان آذربایجان شرقی با آرمان های انقلاب تجدید میثاق کردند

خبرگزاری رسا ـ همزمان با نخستین روز دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، جمعی از مردم و مسؤولان استان آذربایجان شرقی با آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.
انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز, ‌آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در جمع مسؤولان استان با تأکید بر لزوم شایسته سالاری در ارکان مختلف نظام، اظهار داشت: آرمان های انقلاب اسلامی ایران با برخی رفتارهای باندی و جناحی در تضاد است.


وی با بیان این‌که معیار در بکارگیری مسؤولان در قوای سه گانه باید شایسته سالاری باشد، گفت: این‌که پس از جابجایی دولت ها با باندبازی افراد خاصی روی کار آمده و عده ای دیگر حذف می شوند، به هیچ عنوان در قاموس انقلاب ما نبوده و نیست، اگر شایسته‌سالاری حاکم نباشد، نظام با مشکلات عدیده ای رو به رو خواهد بود.


نماینده خبرگان رهبری ادامه داد: انظار داریم مسؤولان نظام نسبت به رفع تبعیض ها اقدامات جدی داشته باشند، نباید افرادی که صلاحیت  لازم وکافی ندارند وارد برخی کارهای اجرایی شده و بدون توجه به سلامت کاری آنها در پنج یا شش جای مختلف نیز عضو هیأت مدیره شده و چندین شغل را قبضه کنند.


وی تصریح کرد: در نظامی که در رأس آن ولی فقیه قرار دارد، نباید رانت خواری صورت بگیرد، امام خمینی(ره) بارها مخالفت خود را با رانت خواری اعلام و رهبر معظم انقلاب نیز چنین توصیه هایی را داشته و دارند؛ جای تأسف است که امروز خلاف این مسأله در برخی امور مشاهده می‌شود.


همچنین حجت الاسلام حسین تقی زاده، رییس ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی به ارائه گزارشی از برنامه های این ستاد پرداخت و اظهار داشت: بیش از 3هزار برنامه در قالب کمیته های مختلف این ستاد در طول دهه فجر در تمام شهرستان های استان اجرا می شود.


اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی نیز در این مراسم دهه فجر را فرصتی برای انتقال پیام انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: پیام مهم دهه فجر و 12 بهمن این بود که با وحدت و پیوند بین رهبری و امت می توان در عرصه های مختلف به موفقیت های زیادی دست یافت./935/پ202/ب6

ارسال نظرات