۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۲۴۴۱۹۳
نماینده ولی فقیه در سپاه گیلان:

انقلاب اسلامی الگوی مبارزه با استکبار در جهان است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان این که مردمی بودن، مهم ترین شاخصه انقلاب اسلامی ایران است، گفت: انقلاب اسلامی، الگوی مبارزه با استکبار در جهان است.
انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت‌الاسلام عزت‌الله معتمد، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان امروز در جمع خبر نگاران با بیان این که مردمی  بودن، مهم ترین شاخصه انقلاب اسلامی ایران است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی، الگوی مبارزه با استکبار در جهان است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه گیلان، حفظ و پاسداری از افکار امام راحل را شکر انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: امام راحل فرمودند حفظ نظام اسلامی اوجب واجبات است.

 

حجت الاسلام معتمد با بیان این که استمرار انقلاب اسلامی بدون اندیشه امام راحل تفکر انحرافی است، تصریح کرد: وصیت نامه امام خمینی(ره) عصاره افکار و اندیشه ایشان است و باید از اندیشه امام راحل حراست کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در ادامه سخنان خود افزود: معاندان نظام می‌دانند اگر نظام دینی از چارچوب اندیشه امام راحل خارج شود از اصول انقلاب فاصله گرفته می‌شود.

 

حجت الاسلام معتمد تصریح کرد: امروز جریانی در داخل و خارج از کشور به دنبال امام‌زدایی هستند و شش سازمان اطلاعاتی غرب به این نتیجه رسیدند تا سال 2030 ایالات متحده آمریکا فرو می‌پاشد و این امر به برکت افکار و اندیشه امام خمینی(ره) است.

 

وی با بیان این که دشمنان از قوت گرفتن انتشار اسلام انقلابی هراس دارند، تاکید کرد: دهه مبارک فجر همانند یک مثلث است که علت وجودی آن، انقلاب اسلامی ایران است و قدرت مردم، مکتب و ولایت فقیه، از ارکان های اصلی این مثلث را تشکیل می دهند که در عقیده و تکلیف گرایی، تبلور پیدا کرده است و باید بدانیم این تکلیف از عمق وجودی برخوردار بوده، که منشأ آن قیام امام حسین(ع) است./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات