۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۲۴۴۰۸۶
امام جمعه بابل:

انقلاب اسلامی موجب عزت و سربلندی ملت ایران در جهان شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابل، انقلاب اسلامی را موجب عزت و سربلندی ملت بیان کرد و گفت: دهه فجر ایام یادآوری این نعمت بزرگ الهی است زیرا انقلاب اسلامی نه تنها سرنوشت مردم این کشور بلکه منشأ تحولات و تغییرات جهانی شد.
امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل امروز در مراسم آغاز دهه فجر در جوار مزار نماینده فقید ولی فقیه در استان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی را منشأ بیداری اسلامی در جهان عنوان کرد و گفت: یکی از صحنه ها و نقاط عطف در تاریخ این ملت شکل گیری این معجزه بزرگ قرن است که دوباره پیوند دین با حکومت و نقش دین را در زندگی اجتماع به اثبات رساند.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی توانست تحولی عظیم در بدنه این کشور و جای جای این نظام و ملت به وجود آورد و امروز به عنوان الگویی برای مبارزه با استکبار جهانی  تبدیل شده است.

 

مسؤول مدرسه علمیه خاتم الانبیاء بابل، انقلاب اسلامی را موجب عزت و سربلندی ملت بیان و خاطرنشان کرد: دهه فجر ایام یادآوری این نعمت بزرگ الهی است زیرا انقلاب اسلامی نه تنها سرنوشت مردم این کشور بلکه منشأ تحولات و تغییرات جهانی شد.

 

وی ادامه داد: در میان خیل نعمتی که به ملت ما از جانب خدای متعال ارزانی شده است، کمتر نعمتی است که به پای نعمت فجر انقلاب اسلامی می رسد برای اینکه این فجر، فجر سعادت این ملت بود.

 

حجت الاسلام روحانی با بیان این که هر ملتی ایامی دارد که نباید آن را فراموش کند، اذعان کرد: گاهی که با افرادی غیر ایرانی برخورد می کنم با نگاهی حسرت آلود به عزت ما نگاه می کنند وقتی که حقارت ملت خود را می بینند، این برای ملت ما افتخار آفرین است و باید از آن تجلیل کند.

 

وی به لرزش پایه های استکبار جهانی از شکل گیری انقلاب اسلامی و تلاش های آنها برای جلوگیری از الگو شدن این انقلاب در عرصه جهانی اشاره کرد و گفت:  انقلاب اسلامی ایران و تحولات آن سبب بیداری ملت ها در قالب بیداری اسلامی در جهان اسلام شد و  هیچ کس تردیدی ندارد که این بیداری برخواسته از عظمت انقلاب اسلامی است.

 

استاد حوزه علمیه بابل، برگزاری شکوهمند جشن های انقلاب و دستاوردهای  آن را خواستار شد و تصریح کرد: همه ادارات و نهادها و هر کس باید با تلاش مضاعف در زمینه قدر دانی از برکات انقلاب اسلامی کوشا باشد و به هر مقداری که می توانند این سرور و افتخار و عرض ارادت خود را نسبت به انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب اسلامی نشان بدهد.

 

وی ترویج اندیشه های امام راحل و مقام معظم رهبری را عامل مهمی در وحدت و انسجام جامعه دانست و افزود: باید با بازخوانی اندیشه های امام راحل برای انقلاب در جهت تبیین این اندیشه ها برای ادامه مسیر این نظام الهی بکوشیم./1316/پ202/ب1

ارسال نظرات