۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۲۴۳۳۷۹
معاون فرهنگی سپاه پاسداران:

فضای مجازی، هالیوود و دانشگاه هاروارد مثلث شومی که به دنبال ترویج سبک زندگی غربی هستند

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور با تأکید بر هوشیاری مردم در برابر ابزارهای دشمن، گفت: ماهواره ابزاری است که استکبار علیه کشور جمهوری اسلامی استفاده می کند.
شبکه هاي ماهواره اي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد حسین نجات، معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور، ظهرامروز در مراسم اختتامیه جشنواره سراسری دوسالانه هنرهای تجسمی بسیج که در سالن همایش جهاد کشاورزی خرم آباد برگزار شد، گفت: ماهواره از جمله ابزار استکبار است که علیه  فرهنگ ما کار می کند.

وی با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمنان بیان داشت: دشمنان در راستای منع کردن مردم از طرفداری نظام، دست به دسیسه های گوناگون می زنند.

نجات در ادامه با تأکید بر هوشیاری آحاد جامعه خاطرنشان کرد: دشمنان با ابزارهایی همچون ماهواره ها و فضای مجازی در مقابل کشور ما ایستاده اند.

هنر بهترین راه انتقال اندیشه ها به مخاطب است

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور با بیان این که باید از ابزارهای گوناگون در برابر دسیسه های دشمن مقابله کرد، افزود: هنر بهترین راه انتقال اندیشه ها به مخاطب است.

وی در ادامه تأکید کرد: باید از ابزار هنر در راستای انتقال اندیشه ها به مخاطبان و در جهت مقابله با دسیسه های فرهنگی دشمنان بهره گرفته شود.

نجات هنر را ابزاری برای انتقال تکنیک ها دانست و بیان داشت: ابزار هنر اثرگذار تر و ماندگار تر از دیگر ابزارها است.

وی با بیان این که اثر یک هنر بیشتر از صدها سخن است، عنوان داشت: هنرمند با خلق اثر خویش تابلو و تصویری که می سازد ماندگاری در ذهن مخاطب ایجاد می کند.

نجات با بیان این که در زمینه هنر خوب کار نشده است، تأکید کرد: باید با برنامه ریزی مناسب از هنر برای انتقال گفتمان انقلاب استفاده شود؛ چرا که هنر کم هزینه ترین ابزار برای انتقال اهداف فرهنگی است.

فعالیت بیش از 160 کانال ماهواره ای علیه فرهنگ اسلامی

نجات با اشاره به این که امروز بیش از 160 کانال ماهواره ای علیه فرهنگ، نظام و مردم ما فعالیت می کند، گفت: هدف دشمن کم رنگ کردن ارزش ها در جامعه و انحراف نسل جوان است.

وی در ادامه تصریح کرد: مهم ترین هدف دشمنان انحراف، مسائل اخلاقی و دفاع از نظام شاهنشاهی است.

نجات با بیان این که امروز دنیای غرب از همه ابزار و توان خویش در میدان هجمه های فرهنگی برای بی هویت کردن جمهوری اسلامی به کار گرفته است، افزود: متأسفانه 60 درصد مردم ایران بیننده این شبکه ها هستند.

وی یادآور شد: هالیود، دانشگاه هاروارد و فضای مجازی سه مثلث هستند که قصد دارند سبک زندگی غرب را در دنیا منتشر کنند.

غرب می خواهد به وسیله هنر اهداف خویش را به جامعه انتقال دهد

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور با بیان این که غرب می خواهد به وسیله هنر اهداف خویش را به جامعه انتقال دهد، افزود: نگرش های جمهوری اسلامی با غرب در ارائه و شناخت هنر بسیار متفاوت است.

وی با اشاره به توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر(ص) عنوان داشت: این اقدام برنامه ای طراحی شده از سوی جبهه فرهنگی دشمنان بوده است.

نجات با اشاره به طرح من عاشق محمدم از سوی جوانان ایرانی بیان داشت: جوانان ایرانی توانستند با این طرح، در جبهه فرهنگی مقابل دشمنان اقدام کنند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور با بیان این که هنر می تواند محتوی ذهنی زیادی را انتقال دهد، خاطرنشان کرد: به وسیله هنر می توان جنایات رژیم کودک کش صهیونیسم، ماهیت داعش و استکبار جهانی را به تصویر کشید./9459/پ202/ب2

ارسال نظرات