۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۲۴۳۳۶۹
به مناسبت ایام الله دهه فجر؛

مسابقات ورزشی «جام فجر» در حوزه علمیه زنجان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و به منظور گرامیداشت این ایام مسابقات ورزشی جام فجر در حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان در چندین رشته ورزشی برگزار می شود.
مسابقات فوتسال طلاب - جام فجر

ولی رضا خانی، فرمانده پایگاه امام خمینی (ره) بسیج طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، از برگزاری مسابقات ورزشی جام فجر در بین طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان خبر داد و گفت: برنامه های متنوعی برای این ایام الله مبارک قرار داده شده است که جام فجر یکی از همین برنامه ها است.

وی در ادامه با اشاره به رشته های ورزشی موجود در این مسابقات تصریح کرد: بعد از بررسی ها اولیه از بین رشته های ورزشی متعدد با توجه به امکانات محدود در اختیار ما، تصمیم بر آن شد تا مسابقات را در 4 رشته طناب کشی، تنیس روی میز، کشتی و دارت برگزار کنیم که مورد استقبال طلاب نیز قرار گرفته است.

فرمانده پایگاه بسیج طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان در ادامه با اشاره به ضرورت برگزاری چنین مسابقاتی اظهار داشت: متأسفانه طلاب به سبب مشغله های بالای درسی و کارهای فرهنگی و در نتیجه کمبود وقت، کمتر وقت می کنند تا به ورزش بپردازند که البته این جای بسی تأسف است چرا که مطمئنا ورزش روحیه آنها را برای ادامه کارهای خود افزایش خواهد داد.

رضاخانی در ادامه خاطرنشان کرد: همه این دلایل ما را بر آن داشت تا افزون بر برگزاری برنامه های فرهنگی مختلفی که برای ایام الله دهه فجر در نظر گرفته شده است، یک دوره مسابقات ورزشی نیز برگزار کنیم که قطعا اثرات آن به همان اندازه مثبت خواهد بود که برنامه های فرهنگی همین اثرات مثبت را دارند.

این مسؤول در ادامه با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات افزود: خوشبختانه استقبال طلاب از این مسابقات خوب بوده است و تاکنون حدود 50 نفر در رشته های مختلف ورزشی ثبت نام کرده اند که با همدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی در پایان با اشاره به دیگر برنامه های فرهنگی پایگاه امام خمینی (ره) حوزه علمیه امام صادق (ع) برای ایام الله دهه فجر اظهار داشت: برنامه های مختلفی تدارک دیده شده است که از جمله مهم ترین آنها می توان به سخنرانی فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در بین طلاب، سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه استان، برپایی نمایشگاه کتاب و تقدیر از طلاب بسیجی نمونه با حضور امام جمعه زنجان اشاره کرد.

گفتنی است؛ مسابقات جام فجر حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان از فردا آغاز خواهد شد. /949/ت302/ب

ارسال نظرات