۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۲۴۳۱۵۴
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری:

نامه رهبری جهان‌شمول است/ قدم زدن با وزیر خارجه آمریکا در شأن دولت جمهوری اسلامی ایران نبود

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: در شرایطی که به وجود مقدس پیامبر اکرم(ص) توهین شده ضرورت نداشت که وزیر خارجه با جان کری که از حامیان این نشریه بوده پیاده‌روی کند و این پیاده‌روی در شان دولت اسلامی و وزیر خارجه نبود.
سيد کمال سجادي، رييس انجمن دوستي ايران و ويتنام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید کمال‌الدین سجادی دبیر جامعه اسلامی مهندسین و سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران که در محل جامعه اسلامی مهندسین برگزار شد، گفت: نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی به نوعی شیوه صحیح دعوت به اسلام ناب محمدی است که روشنفکران، نخبگان فرهنگی و دینی می‌توانند مخاطب آن باشند، در واقع ایشان متدولوژی جالبی با بهره‌گیری از قرآن و سیره پیامبر(ص) به غرب ارائه کردند که جهان‌شمول است.

 

وی افزود: امروز مشکلاتی که جامعه‌شناسان غربی با آن روبه‌رو هستند این است که دین را افیون ملتها و جوامع می‌دانند.

 

نامه مقام معظم رهبری انعکاس گسترده در دنیا داشته است

 

دبیر جامعه اسلامی مهندسین با اشاره اسلام‌هراسی در غرب عنوان کرد: ریشه‌یابی اسلام هراسی در غرب نشان از پیشنهاد عالی مقام معظم رهبری و انعکاس گسترده آن در رسانه‌های معتبر دنیا دارد و این جای تبریک به جوانان غرب دارد که چنین پیامی به آنها داده شده است.

 

سجادی با اشاره به شباهت نامه مقام معظم رهبری به نامه امام راحل اظهار داشت: نهادهای مسؤول مانند صدا و سیما و رسانه‌ها در بخش‌های خارجی، وزارتخانه‌ها و سفارتخانه‌ها باید در این زمینه به صورت فعال کار کنند.

 

وی در ادامه بیان داشت: جبهه امام و رهبری با تشکیل جلسات مداوم از اقشار مختلف چون دانشگاهیان، فرهنگیان، بازاریان، روئسای ادارات مواضع خود را بیان داشته است.

 

اصول‌گرایان باید مسنجم‌تر عمل کنند

 

دبیر جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به بخشی از مواضع  جبهه افزود: ما معتقدیم برای فعال‌تر شدن اصول‌گرایان باید منسجم‌تر عمل کنیم زیرا اصول‌گرایان زیرساخت‌هایی چون اعتقاد به ولایت فقیه، گفتمان اسلامی و وجود گروه‌های مرجع را دارند که می تواند به این همگرایی و انسجام کمک کند.

 

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به انتخابات سال آینده مجلس عنوان کرد: ما کار تبلیغاتی در مورد مجلس شورای اسلامی را زودهنگام می‌دانیم اما مخالف فعالیت‌های دورن‌سازمانی نبوده و کارگروه‌هایی را در راستای جمع‌آوری اطلاعات تشکیل دادیم.

 

سجادی با اشاره به شهادت سرداران مقاومت از سوی رژیم صهیونیستی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با به شهادت رساندن شهید الله دادی و جهاد عماد مغنیه اشتباه استراتژیک کرد مسلما جوابی که صهیونیست‌ها دریافت خواهند کرد پشیمان کننده است.

 

وی با اشاره به اهانت روزنامه شارلی ابدو عنوان کرد: همان‌گونه که گروه‌های تروریستی داعش محصول آمریکا و غرب است این عمل روزنامه شارلی ابدو نیز در راستای ایحاد موج اسلام‌هراسی در برابر ترس از نفوذ اسلام از سوی آمریکا و غرب صورت می‌گیرد.

 

توهین به پیامبر اسلام توهین به همه پیامبران است

 

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: توهین به پیامبر اسلام(ص) توهین به همه پیامبران است اسلام در فرانسه با 6 میلیون پیرو دومین دین محسوب می شود، این اقدام زشت فکاهی روزنامه شارلی ابدو لکه ننگی بر ادعای آزادی غربی است که به نام آزادی به معنویات و مقدسات توهین کرده و بی‌اخلاقی و فساد را تشویق می‌کنند.

 

دبیر جامعه اسلامی مهندسین ضمن قدردانی از زحمات گروه مذاکره‌کننده ایرانی عنوان کرد: در این مدت مشخص شده که آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند آنها با روحیه استکباری در رفتار و گفتار خود از طرفی تهدید و از طرفی ادامه مذاکرات را خواستار هستند.

 

سجادی افزود: در شرایطی که از سوی آن نشریه مبتذل به وجود مقدس پیامبر اکرم(ص) توهین شده و برخی سیاستمدارن معلوم‌الحال غربی که در فرانسه با آن تبلیغات شدید راهپیمایی کردند ضرورت نداشت که وزیر خارجه به فرانسه رفته و در ژنو با وزیر خارجه آمریکا که از حامیان این نشریه بوده پیاده‌روی کند، این پیاده‌روی در شأن دولت اسلامی و وزیر خارجه نبود./807/پ202/ب4

ارسال نظرات