۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۲۴۳۱۱۴
نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا:

با اهانت نمی توان جلوی پیشرفت اسلام را گرفت

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) با بیان این‌که اگر استکبار جهانی فکر می‌کند با جسارت کردن به پیامبر اکرم(ص) می‌تواند جلوی رشد و پیشرفت اسلام را بگیرد، گفت: استکبار سخت در اشتباه است و نامه رهبری به جوانان اروپایی موج اسلام‌گرایی را در غرب و جهان اسلام دوچندان کرده است.
حجت الاسلام غلامحسين نوفرستي - نماينده ولي فقيه در سپاه انصار الرضاي خراسان جنوبي
حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصار الرضای خراسان جنوبی، در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری رسا در بیرجند، بابیان این‌که تنها مکتب پذیرفته‌شده در نزد خداوند، اسلام است و امروز دلیل وحشت دشمنان از اسلام هم فراگیر شدن این دین الهی است، گفت: نامه حکیمانه رهبر انقلاب که با در نظر گرفتن ظرفیت‌های مختلف جوانان و نوجوان اروپایی نوشته‌شده بود موج اسلام‌گرایی را در غرب افزایش داد.
 
 وی بابیان این‌که رهبر انقلاب در این نامه به مسؤولان و جوانان مسلمانان و مبلغان یادآوری کردند که شبکه‌های اجتماعی بهترین مکان برای برقراری ارتباط مستقیم با جوانان و نوجوانان اروپایی و معرفی اسلام حقیقی و ناب محمدی به آن‌ها است، گفت: جوانان مسلمانان با به کار بستن رهنمودهای رهبری در عمل خود باید از طریق شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی اسلام حقیقی را انتشار دهند.
 
نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضای خراسان جنوبی بابیان این‌که انقلاب اسلامی ایران در طول 35سال گذشته زمینه گسترش فرهنگ اسلام ناب محمدی را فراهم کرده است، افزود: اسلام مکتبی کامل است که ریشه آن در تاریخ بشریت است.
 
 حجت‌الاسلام نو فرستی با اشاره به این‌که فرهنگ کمونیست کمتر از 70سال توانست در جهان دوام بیاورد و سرانجام به تاریخ پیوست، اظهار کرد: اسلام دین و مکتبی کامل است که نه‌تنها کمرنگ نشده بلکه روزبه‌روز بر تعداد افرادی که به این مکتب روی می‌آورند افزوده می‌شود؛ به همین خاطر غرب به علت ترس از فروپاشی خود مستقیما اسلام را مورد هدف قرار داده و به سایر ادیان کاری ندارد چون این ادیان از قدرت قابل‌توجهی در مقابل غرب برخوردار نیستند.
 
وی با اشاره به این‌که اسلام دین حق است و خورشید اسلام بالاخره در همه دنیا فراگیر خواهد شد، افزود: تورات و انجیل امروز تحریف‌شده و کتاب آسمانی اصلی حضرت موسی (ع) و حضرت عیسی (ع) نیست.
 
 وی بابیان این‌که اسلام دین ریشه‌داری است، عنوان کرد: امروز خود یهودیان هم می‌دانند که آینده از آن اسلام است.
 
 نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) با اشاره به این‌که دشمن با جسارت کردن به مقدسات یک و نیم میلیارد مسلمان جهان نمی‌تواند به اهداف شوم خود برسد، ادامه داد: آن‌ها فکر می‌کنند که با جسارت کردن به پیامبر اکرم (ص) می‌توانند جلوی رشد و پیشرفت اسلام را بگیرند اما سخت در اشتباه هستند چراکه روزبه‌روز بر تعداد افرادی که در اروپا مسلمان می‌شوند افزوده می‌شود و با انعکاس و بازتاب جهانی نامه رهبری بر تعداد افراد تازه‌مسلمانان شده در اروپا افزوده خواهد شد.
 
 حجت‌الاسلام نوفرستی بابیان این‌که دشمن برای نشان داده چهره خشن از اسلام در تلاش است، یادآور شد: اهداف دشمنان ازاین‌گونه اقدامات تنها موضوع اسلام هراسی و جلوگیری از قدرت روزافزون اسلام است./968/ت302/ب5
ارسال نظرات