۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۲۴۲۰۵۸
استاد درس خارج حوزه علمیه قم:

هدف دشمن از توهین به پیامبر اکرم ایجاد اسلام‌هراسی و جلوگیری از اسلام‌گرایی است

خبرگزاری رسا ـ استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به این که هدف دشمن از این اقدام معرفی مسلمانان به عنوان تروریست و حامی تروریست است، گفت: هدف دشمن مخدوش کردن چهره اسلام و پیامبراسلام (ص) و ایجاد اسلام هراسی برای جلوگیری از اسلامی گرایی است.
حجت الاسلام والمسلمين مهدي سليماني

حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی، استاد حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، با اشاره به این که نشریه شارلی ابدو یک نشریه فرانسوی، صهیونیستی است، افزود: پیامبر اسلام، پیامبر رحمت، پیامبر رأفت و مهربانی و اخلاق و همه فضائل و خوبی ها و ترجمان ذات خداوند متعال است.

 

وی اظهار داشت: اهانت این نشریه موهن به ساحت مقدس رسول اکرم(ص) همراه با اهداف صهیونیستی  و توسط صهیونیست های اسرائیلی طراحی شده بود.

 

حجت الاسلام سلیمانی گفت: توهین اخیر به پیامبراکرم(ص) همان بازی خودساخته 11 سپتامبر بود که به این بهانه حمله‌ای بی سابقه و همه جانبه ای را بر علیه جهان اسلام ایجاد کردند و خون هزاران مسلمان بی‌گناه و غیر مسلمان را به زمین ریختند.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه قم ادامه داد: در حادثه نشریه موهون شارلی ابدو نیز به همین طریق،با طراحی ترور و بعد اقدامات ظاهری ضد تروریستی خود، به دنبال خدشه دار کردن اسلام و مسلمانان و به خطر انداختن جان مسلمانان بود.

 

وی با اشاره به این که هدف دشمن از این اقدام معرفی مسلمانان به عنوان تروریست و حامی تروریست است، گفت: هدف دشمن مخدوش کردن چهره اسلام و پیامبراسلام (ص) و ایجاد اسلام هراسی برای جلوگیری از اسلامی گرایی است.

 

حجت الاسلام سلیمانی خاطرنشان کرد: مردم زجر دیده و رنج کشیده جهان به دلیل شعار های دروغین و پوشالی تمدن غرب، گرایش به اسلام دارند وهمین موضوع باعث وحشت دنیای غرب شده است.

 

 وی افزود: صهیونیست به دنبال سرمایه ها و ذخائر زمینی و زیر زمینی است تا تسلط بر مردم مظلوم و ستم دیده جهان را بیشتر کند، اما ملت ها با مشاهده حیله، نیرنگ، حقه بازی، خونریزی و وحشی گری های این رژیم و وفادارانش از آنها بریده و به سمت اسلام گرایش پیدا کرده اند.

 

 استاد درس خارج حوزه علمیه قم گفت: کسانی که زندگی پپامبر(ص) و اهل بیت(ع) را مطالعه کرده اند به این موضوع پی برده اند که دین اسلام و خلق و خوی بزرگان اسلام از ترور و خشونت به دور است و دین اسلام، دین رأفت و مهربانی است.

 

وی هدف دیگر دشمن را تروریسم نشان دادن مسلمانان دانست و افزود: دشمنان با این حربه به دنبال موجه نشان دادن حضور نظامی خود در منطقه خاور میانه و تجاوز به کشور های اسلامی و ذخائر نفتی آنها هستند.

 

حجت‌الاسلام سلیمانی با اشاره به این که دریای پاک رحمت نبوت و رسالت و گل سرسبد عالم و سرور پیغمبران ذره ای از ذلالیت و پاکی آن توسط صهیونیست ها کاسته نخواهد شد افزود: ما باید وظیفه خود در قبال توهین به مقدسات دین و اسلام را انجام دهیم که این توهین ها موجب جریحه دارشدن قلب امام زمان(عج) می شود.

 

وی با اشاره به این که مراجع با صدور بیانیه و محکوم کردن این توهین، انزجار خود از این اقدام صهیونیستی را اعلام کردند، ابراز داشت: در حوزه علمیه قم و سایر مراکز شهر ها نیز به تبعیت از علما و به دلیل ارادت خاص به پیغمبر اسلام (ص) مراسم های باشکوهی در رابطه با محکومیت نشریه شارلی ابدو برگزار شد.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه قم تأکید کرد: همه نهادها و کشورها باید نفرت خود را از عاملین این توهین نشان داده و اعلام کنند این نور الهی خداوند قادر و قدرتمند، خاموش شدنی نیست و جهان را فرا خواهد گرفت.

 

وی گفت: این اقدامات توهین آمیز دشمنان اسلام بیانگر این است  که اسلام در جهان پیروز است و دشمنان اسلام  در میدان  مبارزه با اسلام  شکست خورده و با این اقدامات نسنجیده به دنبال جبران شکست های خود در زمینه های مختلف هستند.

 

به گفته وی، شهادت جهاد مغنیه و سردار الله دادی و دیگر همرزمان شان به دست صهیونیست ها، چهره واقعی تروریسم را در سوریه، فرانسه و سایر جهان نشان می دهد.

 

حجت‌الاسلام سلیمانی با اشاره به این که آرامش با نابودی صهیونیست ایجاد خواهد شد و اروپا باید بفهمد که سرنوشت خود را به صهیونیست گره نزند افزود: اروپا در دو راهی بقاء خود و بقاء صهیونیست است اما آنها باید بدانند رژیم جعلی صهیونیست نابود شدنی است.

 

وی با اشاره به این که کشور های اروپایی باید منافع مردم کشور خود را در نظر بگیرند افزود: ملت ایران، یمن، عراق، سوریه و لبنان راه خود را پیدا کرده اند و این مسیر مقاومت به گفته رهبر معظم انقلاب راه نابودی دشمن خون خوار اسلام است.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه قم گفت: ما خون شهداء را پاس خواهیم داشت و تا نابودی صهیونیست برای اعتلای کلمت الله و برای مجد، اعتلاء و عظمت بیشتر دین مبین اسلام و محفوظ نگه داشتن چهره پیامبر اسلام (ص) از پای نخواهیم نشست و تا آخرین قطره خود در این مسیر حرکت خواهیم کرد./1307/ت302/ب6

ارسال نظرات