۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۲۴۱۹۶۷
فرمانده سپاه کربلا مازندران:

حماسه ششم بهمن آمل الگوی مقاومت اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه کربلا مازندران با تاکید بر این که حماسه ششم بهمن آمل الگوی مقاومت اسلامی است، گفت: شهر آمل برای همه مسلمانان به عنوان شهر مقاومت و هزارسنگر ثبت شده است.
فرمانده سپاه کربلا مازندران

سردار محمدحسین بابایی، فرمانده سپاه کربلا مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با گرامی داشت فرارسیدن ایام بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل، گفت: در انقلاب اسلامی ایران بعضی از وقایع اتفاق افتاده که از ویژگی های منحصر به فرد و خاصی برخوردار است.

 

وی با بیان این که یکی از این مقاطع مهم تاریخی مقاومت مردم آمل در برابر جریان ضد انقلاب در سال 60 است، بیان داشت: مردم آمل در این روز بزرگ نشان دادند همواره در مسیر ارزش های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برمی دارند.

 

بابایی با تاکید بر این که جریان ضد انقلاب امید داشتند با حمایت استعمار شرق در شمال کشور اقدامات خلاف و در راستای تحقق اهداف خود را انجام دهند، تصریح کرد: هدف اصلی ایجاد واقعه ششم بهمن آمل به منظور ایجاد مانع در برابر انقلاب اسلامی بوده است که مردم آمل پاسخ مناسبی به آن ها دادند.

 

فرمانده سپاه کربلا مازندران ادامه داد: به لطف الهی مردم ولایت مدار آمل حماسه ای بی نظیر خلق کردند که ماندگار و جاویدان شده است و باید اهتمام و تلاش ارزشمندی در مسیر تبیین و ماندگاری این حماسه بزرگ صورت گیرد.

 

وی با بیان این که حماسه ششم بهمن سال 60 آمل از عظمت والا و بزرگی برخوردار است، گفت: حضرت امام خمینی(ره) در وصیت نامه سیاسی الهی خویش از شهر آمل و مردم فداکار آن به نیکی یاد کردند.

 

بابایی تصریح کرد: مردم شهرستان هزارسنگر آمل در این روز ماندگار در برابر جریان غلط و مخرب ایستاده و چهل شهید بزرگوار را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.

 

فرمانده سپاه کربلا مازندران با تاکید بر این که حماسه ششم بهمن آمل الگوی مقاومت اسلامی است، گفت: شهر آمل برای تمامی مسلمانان به عنوان شهر مقاومت و هزارسنگر ثبت شده است.

 

وی افزود: جای تعجب دارد که بعد از گذشت سال ها از این حماسه ارزشمند نتوانستیم این واقعیت را با ایجاد جایگاهی مستندسازی کرده و در معرض دید نسل های آینده قرار دهیم.

 

بابایی با بیان این که درصدد هستیم فرهنگسرای مقاومت را تحت نظر هیأت امنأ و با مشارکت مدیران شهرستانی و استانی ایجاد کنیم، گفت: شهر هزارسنگر آمل علاوه بر بحث مقاومت شهر عالمان و مشاهیر گرانقدر و افتخارات ارزشمندی است که باید در این فرهنگسرا موضوع مشاهیر شهرستان آمل را هم داشته باشیم./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات