۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۹
کد خبر: ۲۴۱۹۵۹
امام جمعه محمود آباد:

انقلاب اسلامی سیاست های غرب در جهان را به چالش کشید

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه محمود آباد با بیان این که ابهت و اقتدار انقلاب اسلامی ایران ابهت آمریکا را در دنیا از بین برده است، گفت: امروز جایگاه قدرت‌های زورگوی دنیا در مجامع جهانی روز به روز کمرنگ‌تر می‌شود.
امام جمعه محمودآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت‌الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمودآباد امروز در نشست شورای فرهنگ عموی این شهرستان با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه مبارک فجر، این دهه را یکی از مهم‌ترین رویدادهای جهان اسلام و ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: پس از گذشت 36 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هنوز تحلیل گران و تئورسین‌های سیاسی دنیا مات و مبهوت این انقلاب هستند.

 

امام جمعه محمودآباد با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران تنها صدایی است که از  اعماق وجود مردم بیرون آمد، افزود: انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگویی برای همه آزادی‌خواهان دنیا است و پایه‌گذار آن، شخصیت بزرگ جهان اسلام امام راحل بود که دنیای اسلام به آن بزرگوار می‌بالد.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که ابهت و اقتدار انقلاب اسلامی ایران ابهت آمریکا را در دنیا از بین برده است، خاطرنشان کرد: امروز جایگاه قدرت‌های زورگوی دنیا در مجامع جهانی روز به روز کمرنگ‌تر می‌شود.

 

وی با اشاره به اهمیت پاسداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: باید با برنامه‌ریزی مناسب و تشکیل کمیته‌های مختلف و با حضور و مشارکت آحاد مردم آیین‌ها و مراسم‌های شایسته‌ای برگزار شود.

 

استاد حوزه علمیه مازندران، دهه مبارک فجر را متعلق به آحاد ملت ایران اسلامی دانست و افزود: برنامه ها و مراسم این ایام نباید تنها دولتی برگزار شود بلکه باید از حضور همه مردم در این ایام بهره‌مند شویم.

 

امام جمعه محمودآباد همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه ششم بهمن شهرستان آمل اظهار داشت: اهمیت این حماسه بزرگ و تاریخ‌ساز مردم ولایتمدار آمل به حدی است که امام راحل در وصیت‌نامه سیاسی الهی خود از مردم آمل تشکر کرده است.

 

رییس شورای فرهنگ عموی شهرستان محمودآباد با محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر رحمت گفت: این توطئه های ننگین و وقیحانه با صحنه گردانی رژیم صهیونیستی و آمریکا صورت گرفته است.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که این گونه توطئه ها به منظور جلوگیری از جهانی شدن اسلام ناب و همچنین صدور انقلاب اسلامی صورت می گیرد، افزود: جهان غرب از صدور انقلاب ترس و واهمه دارد، اما به فضل خدا این توطئه‌ها نیز خنثی می‌شود.

 

وی با اشاره به این جهان اسلام در این برهه حساس در معرض امتحان سنگینی قرار دارد، خاطرنشان کرد: بازهم دستان پلید صهیونیست و غرب یکبار دیگر به پیامبر خوبی‌ها توهین و هتاکی کرد و این مسأله دشمنی یهود نسبت به اسلام که در قرآن کریم نیز به آن اشاره شده است را ثابت می‌کند.

 

امام جمعه محمودآباد در پایان خاطرنشان کرد: همان‌طوری که افکار داعش که محصول خودشان بود به فضل خدا به خودشان برگشت، این توطئه نیز دامن آن‌ها را می‌گیرد./1316/پ202/ب1

ارسال نظرات