۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۲
کد خبر: ۲۴۱۵۵۸
امام جمعه ارزوئیه:

مذاکره با توهین کنندگان به پیامبر اکرم بی غیرتی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ارزوئیه کرمان با بیان این‌که آمریکا از توهین کنندگان به رسول اسلام رسما حمایت کرده است، گفت: غربی‌ها قصد دارند تا می توانند جمهوری اسلامی را ذلیل کنند و مذاکره کردن با کسی که از توهین به اسلام حمایت کرده‌اند، بی غیرتی است.
حجت الاسلام جعفري

حجت الاسلام محمدعلی جعفری، امام جمعه ارزوئیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به توهین مجله فرانسوی به پیامبر اکرم گفت: در حال حاضر توطئه غرب در عراق به بن رسیده و عراق با کمک جمهوری اسلامی در حال پیروزی است؛ غرب قصد دارد با توهین در روزنامه ها خشم مسلمانان را برانگیزد تا ذهن آنها متوجه پیروزی در مقابل داعش نشود.

 

وی ادامه داد: دیده می شود هر چند وقت یک بار به بهانه آزادی بیان یا دفاع از حقوق بشر اقداماتی را علیه مسلمانان انجام می دهند که اصلا شایسته نیست.

 

حجت الاسلام جعفری گفت: مجله شارلی ابدو که به اسم آزادی بیان به پیامبر اسلام توهین کرده است، حق انتقاد از رییس جمهور فرانسه و انتشار کاریکاتور وی را ندارد و آزادی بیان را تنها بهانه ای برای اهداف خود مطرح می کنند.

 


وی افزود: نمایندگان جمهوری اسلامی با جوامع غربی در حال مذاکره هستند و رسانه های غرب قصد دارند با کاریکاتورهای توهین آمیز به همگان بفهمانند در حال مذاکره با عناصر تروریسم بوده و شاید بتوانند امتیاز مثبتی برای خود بگیرند.

 

امام جمعه ارزوئیه گفت: مسؤولان ما باید برخورد محکمی با فرانسه داشته باشند و سعی کنند سفیر آن را احضار کنند؛ آمریکا از کاریکاتوریست توهین کننده حمایت کرده است و مذاکره با آمریکا سر یک میز ننگ است؛ این ها قصد دارند تا می توانند جمهوری اسلامی را ذلیل کنند و مذاکره کردن با کسی که از توهین به اسلام حمایت کرده، بی غیرتی است.

 

وی با پیشنهاد به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای برگزاری یک راهپیمایی اعتراضی، تصریح کرد: مسلمانان نباید به وعده های دشمن اعتماد کنند، زیرا دشمن همیشه دشمن بوده و دست از دشمنی خود بر نمی دارد، راه نجات مسلمانان اتحاد و یکپارچگی است./9704/ت302/ب4

ارسال نظرات