۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۲۴۱۴۰۸

موفقیت قرآن آموزان کاشان در هفتمین دوره مسابقات تفسیر نورالهدی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دارالقرآن الکریم اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان از موفقیت سه قرآن آموز این شهرستان در هفتمین دوره مسابقات سراسری تفسیر قرآن کریم کشور خبر داد.
سيد عبدالرضا توليت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سید عبدالرضا تولیت مسؤول دارالقرآن الکریم اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌ کاشان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به دنبال اعلام نتایج هفتمین دوره مسابقات تفسیر قرآن نورالهدی سه نفر از قرآن آموزان شهرستان کاشان در این مسابقه حائز رتبه های برتر شدند.

 

وی با اشاره به این که در این مسابقه، 9 هزار و 341 نفر از سراسر کشور در دو رشته تفسیر یک جزء و سه جزء با یکدیگر رقابت کردند، گفت: از مجموع 619 شرکت کننده رشته سه جزء این مسابقات، 33 نفر از جمله مسعود غفاری فینی و نجمه‌ کریمیان، از حوزه امتحانی کاشان به‌ عنوان افراد برگزیده معرفی شدند.

 

تولیت، تعداد شرکت کنندگان رشته یک جزء کل کشور را 8 هزار و 722 نفر اعلام کرد و افزود: فاطمه نوریان بیدگلی در این رشته در جمع برگزیدگان قرار گرفته است.

 

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان افزود: جوایز و گواهی نامه برگزیدگان از سوی اتحادیه مؤسسات قرآنی و سازمان دارالقرآن الکریم کشور اهدا خواهد شد.

 

مسؤول دارالقرآن الکریم اداره تبلیغات اسلامی کاشان، برگزاری منظم مسابقات سراسری نورالهدی را در ترویج و گسترش فرهنگ غنی قرآن کریم و تدبر در مفاهیم آن مؤثر دانست و افزود: در طول 7 دوره برگزاری مسابقات نورالهدی در حوزه امتحانی کاشان، بیش از 600 قرآن آموز کاشانی شرکت کردند.

 

تولیت یاد آورشد: مسابقات تفسیر نورالهدی هر سال به همت سازمان دارالقرآن الکریم یکی از نهادهای وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود، اما با توجه به تحقق مطالبه رهبری برای واگذاری اجرای برنامه ها به نهادهای مردمی، امسال مراحل برگزاری این مسابقات از سوی این سازمان به اتحادیه مؤسسات قرآنی و مردمی کشور واگذار شد./1307/پ203/ب4

 

ارسال نظرات