۲۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۲۴۱۱۴۰
حجت الاسلام علی اکبری:

الگو گیری از سیره شهدا حلقه وصل ملت با قرآن و سیره اهل بیت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با تاکید بر این که نگاه شهدا به مسأله ولایت فقیه یک نگاه اعتقادی، ریشه‌ای و بنیادی برگرفته از اهل بیت(ع) است، تصریح کرد: همه شهدا در وصیت‌نامه‌های خود مردم را به اطاعت از ولایت فقیه و ادامه راه شهدا نصیحت کرده‌اند.
حجت الاسلام حاج علي اکبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری، نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در یادواره شهدای شهرک اباتر از توابع صومعه سرابه مناسبت سالروز عملیات کربلای پنج با بیان این که شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با خدا معامله کردند، اظهار داشت: شهدا بهترین پاداش را از خداوند دریافت می کنند و آنها در دنیا و آخرت سرافراز هستند.

 

وی با تاکید بر این که شهادت بر قله خوبی ها قرار دارد  واین بهترین نعمتی است که می تواند نصیب انسان شود، تصریح کرد: دقت در زندگی ائمه معصومین(س) نشان می دهد که بالاترین آرزوی آنها شهادت و رسیدن به دیدار الهی است.

 

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی با بیان این که شهرک اباتر صومعه سرا با جمعیت اندک خود 23 شهید را تقدیم انقلاب کرد و این نشان از عمق بصیرت و دلدادگی مردم این شهرک به ولایت و انقلاب دارد، گفت: امروز ما امانت‌دار میراث شهدا هستیم و باید به نصایح این عزیزان عمل کنیم.

 

حجت الاسلام حاج علی اکبری با تاکید بر این که حلقه وصل و اتصال ملت با قران و سیره اهل بیت(س) الگو قرار دادن شهدا است، گفت: خانواده‌های شهدا حق حیات به گردن ما دارند و همه موفقیت‌های کسب شده کشور در این سال‌ها از شهدا بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با تاکید بر این که نگاه شهدا به مسأله ولایت فقیه یک نگاه اعتقادی، ریشه‌ای و بنیادی برگرفته از اهل بیت(ع) است، تصریح کرد: همه شهدا در وصیت‌نامه‌های خود مردم را به اطاعت از ولایت فقیه و ادامه راه شهدا نصیحت کرده‌اند.

 

وی با بیان این که این که تعلیم و تربیت فرزندان این کشور باید به عنوان اصلی ترین مسأله است، افزود: ارتقاء بصیرت دانش آموزان مهم ترین وظیفه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی است.

 

حجت الاسلام علی اکبری تصریح کرد: هدف از برگزاری این یادواره، بازخوانی انگیزه‌ها، اهداف و آرمان‌های شهدای  برای  نسل جدید است تا نوجوان و جوانان ما از زندگی و شهادت سراسر معرفت و بصیرت آن عزیزان سرمشق بگیرند.

 

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با تصریح بر این که شهیدان هر گز نمی میرند و آنها در نزد خدا روزی می خورند، گفت: شهدا همه یک روح واحدند، یک روح الهی و جاودانه و برای همین همواره یاد و خاطره آنها زنده است./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات