۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۲۴۱۰۶۷
با صدور بیانیه ای خطاب به مجله شارلی ابدو؛

معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی استان مرکزی توهین به پیامبر اکرم را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی استان مرکزی با صدور بیانیه ای خطاب به مجله شارلی ابدو توهین به پیامبر اکرم(ص) را محکوم کرد.
بيانيه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اراک، معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان مرکزی امروز 25دی ماه در پی توهین دوباره معاندان کوردل دشمنان اسلام به پیامبر مهربانی بیانیه ای صادر کرد.


متن بیانیه به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

یریدون لیطفئو نورالله بافواههم و الله متم نوره و لو کره الکافرون/سوره مبارکه صف آیه8

 

پس از شکست های مکرر دشمنان اسلام در برابربیداری ملل مسلمان و مستضعف جهان و بعد از هوشیاری،آگاهی، انزجار و تنفر عمیق امت بزرگ اسلامی نسبت به اقدامات مکارانه و حیله گرانه استکبار جهانی وصهیونیسم غاصب و جنایت پیشه، مرحله ای دیگر از رویارویی مستکبران و غداره بندان بین المللی با مستضعفان و مسلمانان عالم آغاز شده است.



اگر دیروز دشمن پلید و بی هویت اسلام با انواع خدعه ها و نیرنگ ها، خود را در پس معرکه نگاه داشته و از دور درصدد متلاشی ساختن پیکر درهم تنیده مسلمانان و اسلام عزیز بود، امروز علاوه بر آن، با بی شرمی تمام و جسارت بی سابقه با تمامی استعدادها و توان خود علنا وارد صحنه شده و از جهات مختلف، جهان اسلام را مورد هجمه قرار می دهند.



از این رو معاونت تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه علمیه استان مرکزی در پی توهین وقیحانه مجله شارلی این عمل زشت و وقیحانه را به شدت محکوم و انزجار خود را اعلام می دارد و
 به کوردلان و بزدلان دشمنان قسم خورده اسلام هشدار می دهدکه همه امت اسلامی یادآوران حماسه خیبر و سربازان جان برکف مولا علی علیه السلام هستند./842/پ203/ب6

ارسال نظرات