۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۲۴۰۷۸۴
استاد حوزه و دانشگاه:

حماسه ششم بهمن مردم آمل درس ماندگاری از بصیرت و هوشیاری است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 مردم آمل نشانگر بصیرت و ولایت مداری مردم این دیار است، گفت: مردم آمل در این حماسه بزرگ نشان دادند همواره پشتیبان ولایت بوده و در مسیر بهره گیری از ارزش های نظام اسلامی گام برمی دارند.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه، شب گذشته در نخستین جلسه ستاد بزرگداشت حماسه ششم بهمن و دهه فجر که در بخش دشت سر برگزار شد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره فراموش نشدن قیام ها و ارزش ها در جامعه، گفت:  بی توجهی به امر به معروف و نهی از منکر سبب می شود که ارزش ها فراموش شده و ضد ارزش ها جایگزین شود.


وی، افزود: یکی از ابزارهای مهم جوسازان برای تخریب فرهنگ جامعه اسلامی تلاش برای فراموش شدن مناسبت های دینی و انقلابی از اذهان افراد جامعه است که همگان باید مراقب و هوشیار باشند.


امام جمعه دابو و دشت سر، تصریح کرد: هر چه ارزش ها با ثبات‌تر و از پشتوانه دینی بیشتری برخوردار باشند هنجارها نیز مقبولیت عمومی بیشتری خواهند داشت و در نتیجه جامعه‌ای ارزشمند شکل می گیرد.


حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری وعلمای بزرگ شهرستان در ماندگاری حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل، خاطرنشان کرد: باید اهتمام گرانقدری برای بزرگداشت حماسه ششم بهمن آمل به عنوان افتخاری بزرگ و ارزشمند وجود داشته باشد.


استاد حوزه علمیه مازندران، ادامه داد: برای ماندگاری این حماسه بزرگ نباید به یک هفته بسنده شود بلکه باید در طول سال با برنامه ریزی برای گرامی داشت آن در اذهان عمومی و تببین رشادت ها و دلاورمردی‌ها تلاش های گرانقدری صورت گیرد.


وی با بیان این که حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 مردم آمل نشانگر بصیرت و ولایت مداری مردم این دیار است، گفت: مردم آمل در این حماسه بزرگ نشان دادند همواره پشتیبان ولایت بوده و در مسیر بهره گیری از ارزش های نظام اسلامی گام بر می‌دارند.


امام جمعه دابو و دشت سر، ادامه داد: این حماسه بزرگ از چنان عظمتی برخوردار است که حضرت امام خمینی(ره) در وصیت نامه سیاسی الهی خویش از شهر آمل و مردم فداکار آن به نیکی یاد کردند.


استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: مردم آمل در این روز حماسی با تقدیم 40 شهید به انقلاب اسلامی نشان دادند که در راه تثبیت آرمان های والای آن ثابت قدم  و پیشگام هستند.


سید محمد حسنی، بخشدار دشت‌سر آمل با گرامی داشت حماسه ششم بهمن آمل گفت: زنده نگهداشتن این روز بزرگ بر همگان واجب است که باید با اهتمام و تلاش های ارزنده ای در این مسیر نورانی صورت بگیرد. 


وی افزود: در طول این سال‌ها، نظام اسلامی دستاوردهای بسیار خوبی را کسب کرده که حفظ آن‌ها وظیفه‌ای مهم و حساس برای تمامی مدیران دستگاه های دولتی و مردم به شمار می‌آید.


بخشدار دشت سر با اشاره به تشکیل ستاد ششم بهمن و دهه فجر در این بخش، بیان داشت: برگزاری همایش بزرگ دهیاران در امام زاده علی(ع) بلیران ، نواختن زنگ حماسه ششم بهمن در مدرسه شهید همت الله متو از شهدای این روز در مدرسه بامرکلا، برگزاری برنامه های فرهنگی و افتتاح پروژه های مختلف از جمله برنامه های بخش دشت سر است./1314/پ202/ب6

ارسال نظرات