۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۲۴۰۷۱۸
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

تقوا و اخلاق مداری رویکرد اصلی ورزشکاران قرار گیرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که اخلاق مداری و تقوا باید سرلوحه فعالیت های ورزشکاران باشد، گفت: قهرمانان واقعی کسانی هستند که بر هوای نفس خود غلبه کند.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران بعد از ظهر امروز در دیدار جمعی از ورزشکاران مرکز استان ورزش را زمینه‌ساز نشاط روحی در جامعه دانست و گفت: اگر این عاملان نشاط و شادابی از جامعه گرفته شوند جامعه ما از بی نشاطی دچار بیماری خواهد شد.

 

وی با تأکید براین که ریاضت جسمی در ورزشکاران باید با ریاضت معنوی آمیخته باشد، تصریح کرد: ورزشکاران باید در کنار پرورش جسم خود روح و فکر خود را نیز پرورش دهند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که اخلاق مداری و تقوا باید سرلوحه فعالیت های ورزشکاران باشد، گفت: قهرمانان واقعی کسانی هستند که بر هوای نفس خود غلبه کند.

 

امام جمعه ساری، وزرش را عامل پرکردن اوقات فراغت دانست و با بیان این که این عامل نشاط و شادابی باید بیشتر در دستور کار مسؤولان قرار گیرد، گفت: امروز جامعه ما به ویژه نسل جوان ما نیازمند شادابی بیشتری هستند که این مسأله با ورزش تأمین می شود.

 

نماینده ﻣﺮدم مازندران در ﻣﺠﻠﺲ ﺧﺒﺮﮔﺎن رھﺒﺮی ﺑﺎ ﺑﯿﺎن اﯾﻦ ﮐﻪ ﺗﻘﻮﯾﺖ ورزش ﺟﻮاﻧﺎن ﺑﺴﺘﺮ ﺳﺎز ﺷﺎداﺑﯽ و ﻧﺸﺎط آﻧﮫﺎ ﺧﻮاھﺪ ﺑﻮد، ﺧﺎطﺮﻧﺸﺎن ﮐﺮد: ورزش ﻣﻮﺟﺐ ﻣﯽ ﺷﻮد ﺗﺎ ﻧﺴﻠﯽ ﺳﺮزﻧﺪه ﺑﺮای ﮐﺸﻮر ﺣﺎﺿﺮ ﺑﺎﺷﻨﺪ.

 

اﻣﺎم ﺟﻤﻌﻪ ساری در اداﻣﻪ ﺳﺨﻨﺎن ﺧﻮد ﺑﺎ ﺑﯿﺎن اﯾﻦ ﮐﻪ در ﮐﻨﺎر ورزش ﺑﺎﯾﺪ ارزش ھﺎی اﺧﻼﻗﯽ و دﯾﻨﯽ ﻧﯿﺰ در ﻧﺴﻞ ﺟﻮان ﻣﺎ ﺗﻘﻮﯾﺖ ﺷﻮد، ﺗﺼﺮﯾﺢ ﮐﺮد: ﻣﺴﺄﻟﻪ ﺗﮫﺬﯾﺐ در ھﺮ اﻣﻮری ﺑﺎﯾﺪ ﻣﻮرد ﺗﻮﺟﻪ ﺑﺎﺷﺪ، ﭼﻮن ﻋﻠﻢ و ورزش ﺑﺪون اﺧﻼق ﺗﻌﺎﻟﯽ ﺑﺨﺶ ﻧﺨﻮاھﺪ ﺑﻮد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری از ورزشکاران به عنوان قهرمانان واقعی این کشور یاد کرد و گفت: فرزندان این کشور با دوری از مسائل دنیوی راه شهادت را در پیش گرفتند.

 

آیت الله طبرسی ادامه داد: شهدا با هزاران آرمان و آرزو به جبهه های حق علیه باطل رهسپار شدند و شهدا الگوی واقعی برای ورزشکاران در حوزه دیانت و استقامت و ثبات قدم هستند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر ارتقا منش پهلوانی در بین ورزشکاران گفت: با تقویت این الگو ورزشکاران دارای جایگاه رفیعی به مشابه پهلوان پوریای ولی و غلامرضا تختی می شوند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات