۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۲۴۰۴۲۴

شروع امتحانات نیم​سال اول مدارس علمیه استان تهران

خبرگزاری رسا ـ مدیر اداره امتحانات معاونت آموزش حوزه علمیه استان تهران از شروع برگزاری امتحانات نیم​سال اول مدارس علمیه استان تهران خبر داد.
امتحانات پايان سال حوزه علميه

حجت الاسلام نقی مهدوی​خواه، مدیر اداره امتحانات معاونت آموزش حوزه علمیه استان تهران در گفت​وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از شروع امتحانات نیم​سال اول خبر داد و گفت: امتحانات نیم​سال اول مدارس علمیه استان تهران از پایه​های اول تا دهم در سه سطح آموزشی، هر روز از ساعت 8 صبح الی 12 ظهر، از پنج​شنبه 18 دی ماه، شروع شده و تا 29 دی ماه ادامه دارد.

 

وی در مورد نحوه​ طرح سوالات نیم​سال اول در سال تحصیلی جاری اظهار داشت: با برنامه​ریزی انجام شده از سوی معاونت آموزش استان، در سال تحصیلی جاری از مدارس علمیه خواسته شد تا با تشکیل کارگروه طراحی سؤال از اساتید با تجربه، سؤالات نیم​سال اول را طراحی کرده و سپس اقدام به برگزاری امتحانات کنند.  

 

مدیر اداره امتحانات حوزه علمیه استان تهران با اشاره به نظارت مستقیم مرکز مدیریت استان به برگزاری امتحانات بیان داشت: معاونت آموزش مرکز مدیریت استان با اعزام ناظر امتحانی، بر نظارت دقیق و برگزاری هر چه بهتر امتحانات اقدام کرده و ناظر امتحانی با ارسال گزارش روزانه، بر اجرای دقیق امتحانات مدرسه نظارت می​کند.

 

حجت الاسلام نقی مهدوی​خواه با اشاره به تاریخ ورود نمرات طلاب در سامانه نجاح تصریح کرد: از تاریخ 27 دی ماه به مدت ده روز، سامانه نجاح برای ورود نمرات طلاب قابل دسترسی خواهد بود و از مدارس علمیه خواسته​ایم که با تصحیح هر چه سریعتر اوراق امتحانی، نمرات طلاب را در مهلت تعیین شده، وارد سامانه نجاح کنند.

 

وی در پایان با آروزی موفقیت طلاب در امتحانات افزود: امیدواریم با برگزاری امتحانات منظم و بدون نقص از سوی مدارس علمیه،​ شاهد رشد و شکوفایی علمی طلاب باشیم./841/ت303/ب4

ارسال نظرات