۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۲۳۹۴۹۹
امام جمعه الشتر:

دهه فجر فرصتی مناسب برای آشنایی نسل جوان با آرمان های انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه الشتر با بیان اهمیت برنامه‌ریزی دقیق در اجرای برنامه‌های دهه فجر گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای آشنایی نسل جوان با آرمان های انقلاب است.
   دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام سید سجاد موسوی، امام جمعه الشتر، ظهر امروز، در جلسه تشکیل ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی دهه فجر این شهرستان گفت: باید در اجرای باشکوه و با صلابت برنامه‌های دهه فجر توجه ویژه صورت گیرد.

وی با بیان این که دهه فجر فرصتی مناسب برای آشنایی نسل جوان با آرمان های انقلاب است، تأکید کرد: برنامه های دهه فجر باید دارای تنوع و محتوا باشند.

امام جمعه الشتر با اشاره به دسیسه های فرهنگی دشمنان افزود: تشریح آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به ویژه برای نسل جوان در خنثی شدن توطئه دشمنان نقش بسزایی دارد.

وی با بیان این که دشمنان اسلام از طریق انحراف نسل جوان می خواهند به نظام و انقلاب ضربه بزنند، عنوان داشت: بهترین راه مقابله با دسیسه های دشمن تبیین آرمان های انقلاب بین نسل جوان است.

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: ایجاد تنوع در اجرای برنامه های دهه فجر زمینه‌ساز حضور پررنگ و بانشاط مردم، به ویژه نسل جوان در گرامی‎داشت این ایام است.

وی با تأکید بر اهمیت برنامه‌ریزی دقیق در اجرای برنامه‌های دهه فجر یادآور شد: در اجرای برنامه های دهه فجر باید به حضور نسل جوان توجه ویژه شود.

امام جمعه الشتر با اشاره به اهمیت فرهنگ در جامعه امروز خاطرنشان کرد: مقوله فرهنگ در ایام دهه فجر باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی شهرستان الشتر در این ایام باید در راستای تشریح دستاوردها و برکات عظیم انقلاب تلاش کنند.

حجت‌الاسلام موسوی با تأکید بر این که برنامه های دهه فجر باید متفاوت از سال گذشته برگزار شود، بیان داشت: شأن و قداست خون شهدا در این ایام باید حفظ شود./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات