۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۲۳۸۸۱۹
دبیر اجلاسیه نماز خبرداد؛

ارسال 1800 مقاله به دبیرخانه اجلاسیه سراسری نماز

خبرگزاری رسا ـ دبیر بیست و سومین اجلاسیه سراسری نماز با اشاره به این که دریافت مقاله های نخبگان کشور از راه های ارتباطی اجلاسیه با نخبگان است، ابراز داشت: 1800 مقاله به دبیرخانه اجلاسیه سراسری نماز ارسال شده که 20 مقاله به عنوان مقاله برتر انتخاب شد.
سيد محمد عبداللهي

سید محمد عبداللهی، دبیر بیست و سومین اجلاسیه سراسری نماز، صبح امروز، در حاشیه برگزاری بیست و سومین اجلاس سراسری نماز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به استقبال انجام شده از اجلاسیه سراسری نماز، اظهار داشت: کمیته ویژه فرهنگی و هنری با محوریت آموزش و پرورش در استان خوزستان ایجاد شد.

عبداللهی با اشاره به ایجاد 5 کمیته علمی، پژوهشی و اجرایی در بیست و سومین اجلاسیه نماز، گفت: کمیته پشتیبانی و خدمات، کمیته علمی و پژوهشی، کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، کمیته ارزیابی و کمیته حفاظت از آثار، از کمیته های علمی، پژوهشی و اجرایی اجلاسیه سراسری نماز است.

وی با اشاره به استقبال انجام شده از اجلاسیه سراسری نماز، اظهار داشت: کمیته ویژه فرهنگی و هنری با محوریت آموزش و پرورش در استان خوزستان ایجاد شد.

دبیر اجلاسیه سراسری نماز با توجه به ضرورت ایجاد راه ارتباطی اجلاسیه با نخبگان کشوری بیان داشت: دریافت مقاله های نخبگان کشور از راه های ارتباطی اجلاسیه با نخبگان است.

عبداللهی در ادامه افزود: 1800 مقاله به دبیرخانه اجلاسیه سراسری نماز ارسال شده که 20 مقاله به عنوان مقاله برتر انتخاب شد.

وی در پایان به اشاره به این که بیش از 80 دستاورد در ستاد اقامه نماز احیا شد، گفت: توجه رسانه های ملی به نماز در قالب های گوناگون و چاپ 3500 عنوان کتاب در گروه های سنی گوناگون از دستاوردهای اجلاسیه سراسری نماز است./9453/ت303/ب2

ارسال نظرات