۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۲۳۷۸۱۷
نماینده‌ مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی:

راهکار اصلی مقابله با دشمنان حفظ وحدت در کشور است

خبرگزاری رسا ـ نماینده‌ مردم آوج و بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: طالبان، داعش و گروه‌های تکفیری حاصل افکار استکبار در جهت ضربه به اسلام از درون است، بنابراین برای مقابله با این دشمن و گروه‌ها باید وحدت داشته باشیم؛ زیرا راهکار اصلی مقابله با دشمنان حفظ وحدت در کشور است.
روح الله عباسپور

روح الله عباسپور، نماینده‌ مردم و آوج و بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، درباره جایگاه وحدت در یک جامعه اسلامی گفت: ایران اسلامی به عنوان امت واحده‌ اسلامی در جهان شناخته شده است، زیرا همه به خدا و پیامبر(ص) و قبله‌ واحد اعتقاد داریم و همین مسائل می‌تواند به عنوان محور وحدت و انسجام در جامعه‌ اسلامی قرار بگیرد.

 

نماینده‌ مردم و آوج و بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: استکبار جهانی با شکست خوردن در دشمنی‌هایی که تا به امروز علیه ایران اسلامی اعمال کرده است، برای ضربه زدن به جامعه‌ اسلامی به این نتیجه رسیده است که با ایجاد جنگ در داخل تمدن اسلامی دست بزند تا به اهداف خود دست یابد.

وی بیان داشت: طالبان، داعش و گروه‌های تکفیری حاصل افکار استکبار در جهت ضربه به اسلام از درون است، بنابراین برای مقابله با این دشمن و گروه‌ها باید وحدت داشته باشیم؛ زیرا راهکار اصلی مقابله با دشمنان حفظ وحدت در کشور است.

این نماینده‌ مجلس درباره آسیب‌های حاصل از نبود وحدت در دنیای اسلام اظهار داشت: استکبار و دشمنانی همچون صهیونیست جهانی درصدد دست یافتن به انرژی 60 درصدی نفت منطقه و سرمایه‌ها و منابع کشورهای اسلامی هستند تا آنها را به یغما ببرنند و در راستای رسیدن به این هدف از ایجاد اختلاف بهره می‌برند.

وی درباره نقش حوزه‌ها‌ی علمیه در ترویج و حفظ وحدت ابراز داشت: حوزه‌های علمیه می‌توانند نقش اساسی و محوری را در این راستا داشته باشند، زیرا آنها با اعزام مبلغان دینی به مناطق مختلف و حتی به کشورهای دیگر می‌توانند در زمینه ایجاد وحدت بین مسلمانان بهترین نقش را ایفا کنند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این‌که وحدت راهکار اصلی پیشرفت اسلام است، خاطرنشان کرد: اگر علما گرد هم بیایند و بر محورهای وحدت تأکید ورزند، ما می‌توانیم در مقابل بسیاری از آسیب‌ها بایستیم.

وی در پایان گفت: هفته وحدت در واقع دوره ای است که نکات بزرگی را به همه مسلمانان یادآوری می‌کند و آن مسأله توجه به اختلاف افکنی استکبار جهانی با محوریت آمریکا و صهیونیست است که قصد ریشه کن کردن اسلام را دارند./955/ت302/ب6

ارسال نظرات