۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۲۳۷۴۶۴
رییس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان:

اطاعت از ولی فقیه فتنه ها را خنثی می کند/ حصر سران فتنه نشانه رأفت نظام است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان، بصیرت مردم را عامل دفع فتنه ها دانست و گفت: اطاعت از ولی امر و وحدت بین مردم سبب ریشه کن شدن فتنه های آینده می شود.
حجت الاسلام سيد محمود حسيني

حجت الاسلام سید محمود حسینی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به ابعاد فتنه 88، بیان داشت: هر انسانی در حوادث مختلف، ماهیت خود را به نمایش می گذارد، انتخابات 88 نیز نشان داد که چه کسانی برای پاسداری از خون شهیدان و تداوم راه امام(ره) به صحنه آمدند و چه کسانی برای تثبیت پست و مقام خود.

 

وی افزود: عده ای در این امتحان مردود شده و ریزش کردند و عده ای از مخالفان نظام که در خارج از کشور به سر می برند و به دنبال روزنه ای برای نفوذ به پیکره انقلاب هستند، از این موضوع حداکثر بهره را برده و شروع به تفرقه افکنی کرده و در صدد بر اندازی بودند.

 

حجت الاسلام حسینی حماسه 9 دی را نقطه ی عطفی در انقلاب اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، 9 دی انقلاب سوم ایران بود که حضور میلیونی مردم در این روز، همچون آب سردی آتش فتنه را خاموش کرد، که البته نقش اصلی را خود مقام عظمای ولایت ایفا کردند.

 

وی در رابطه با حصر سران فتنه ابراز داشت: سران فتنه تا امروز از عملکرد خود اظهار پشیمانی نکرده و بر فتنه خود ثابت قدم مانده اند، اما نظام با رأفت اسلامی با آنان برخورد کرده و فقط به حصر خانگی آن ها اکتفا کرده است.

 

حجت الاسلام حسینی، لج بازی و بی قانونی برخی گروه های داخلی را عامل ایجاد فتنه دانست و گفت: خارجی ها قصد صید ماهی از این آب گل آلود را داشتند که این خیال واهی آن ها نقش بر آب شد.

 

ریس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان، حماسه 9 دی را نتیجه جریحه دار شدن احساسات مردم دانست و افزود: هنگامی که مردم آتش زدن عکس امام از سوی فتنه گران، بی حرمتی آنان در روز عاشورا و دهن کجی نسبت به عقاید و مقدسات دینی را دیدند، آن حماسه عظیم را آفریدند.

 

وی افزود: فتنه داخلی همیشه خطرناک تر از جنگ خارجی است؛ همچنان که در زمان مولای متقیان، علی ابن ابی طالب(ع) نیز به همین شکل فتنه صورت گرفت و حضرت برای حفظ اسلام مجبور شدند صبر پیشه کنند.

 

حجت الاسلام حسینی در رابطه با نقش رسانه های غربی در ایجاد فتنه اظهار داشت: رسانه های خارجی نقش زیادی در شعله ور کردن آتش فتنه داشتند و همه اخبار را برعکس جلوه دادند و با دروغ پردازی های خود سعی در براندازی نظام داشتند.

 

وی عملکرد رسانه های داخلی به ویژه صدا و سیما را در فتنه خوب توصیف کرد و افزود: صدا و سیما و برخی نشریات و سایت های داخلی با عملکرد خوب خود نقشه عاملان فتنه را بر ملا کردند؛ البته بعضی از نشریات هم شیطنت هایی داشتند.

 

مسؤول سازمان تبلیغات رفسنجان بصیرت مردم را عامل دفع فتنه ها در آینده دانست و ادامه داد: اطاعت از ولی امر و وحدت بین مردم سبب ریشه کن شدن این گونه فتنه ها در آینده می شود.

 

حجت الاسلام حسینی در پایان خاطرنشان کرد: مردم سرمایه اصلی این انقلاب هستند. عدالت، جلوگیری از ظلم و صداقت مسؤولان در برخورد با مردم ضامن حفظ این نظام است و سبب می شود فتنه های آینده با حضور مردم با شکست مواجه شود./972/ت302/ب4

ارسال نظرات