۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۲۳۶۲۹۴
نماینده ولی فقیه در گیلان:

رسیدن به آرمان های متعالی در گرو تبعیت از رهبری انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که باید سلمان ولایت فقیه باشیم، اظهار داشت: در شرایطی که کشور در آن قرار دارد پیرامون تمسک اصول انقلاب باید بیش از پیش تلاش کنیم.
نماينده ولي فقيه در گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان چهارشنبه در همایش همگرایی اصولگرایان استان با بیان این که رمز پیروزی هر مکتبی در جهان این است که پیروان آن مکتب همواره از آن حمایت کنند، اظهار داشت: پایداری یک مکتب منوط بر این است که پیروان آن رسیدن به جا و قدرت و  مقام را از ذهن دور کنند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که دشمنان می خواهد میان فرزندان راستین انقلاب اختلاف ایجاد کنند، تصرح کرد: اگر ما به دو اصل رهبری و قانون اساسی وصل باشیم در سایه این دو اصل به آرمان های ممکن خود خواهیم رسید.

 

وی با اشاره به این که همه رسانه های بیگانه و آمریکایی برای کوبیدن جمهوری اسلامی متحد شده اند،  افزود: این ها جامعه را متشنج می کنند و اضطراب ایجاد می کنند.

 

امام جمعه رشت با تاکید بر این که انسان های مؤمن و شاخص در مواقع حساس موضع گیری های صحیح دارند، گفت: شیطان از راه های مختلف وسوسه ایجاد می کند تا جمع های ارزشی و انقلابی را از هم پاشیده کند.

 

آیت الله قربانی با بیان این که امروز ایران پیشانی آمریکا و اتحادیه اروپا در سوریه را به خاک مالیده است، گفت: از اختلافات دوری کنید چراکه همان طور که گوسفند جدا مانده از گله طمعه گرگ ها می شود فرد جدا مانده از جمع طمعه شیطان می شود.

 

امام جمعه رشت با بیان این که باید سلمان ولایت فقیه باشیم، اظهار داشت: در شرایطی که کشور در آن قرار دارد پیرامون تمسک اصول انقلاب باید بیش از پیش تلاش کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به این که ماهم پیرو مکتب قرآن هستیم، گفت: پیامبر اسلام سفارش کردند که بعد از من از هم جدا نشوید تا مکتب اسلام آسیبی نبیند و ابن‌عباس می‌گوید پیامبر(ص) بارها به ما فرموده که وحدت داشته باشید.

 

آیت‌الله قربانی با تصریح بر حدیث ثقلین، گفت: مؤمنان باید هم کتاب خدا را داشته باشند و هم مفسر و مجری واقعی قرآن باشند تا جامعه به سعادت برسد.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امام و قانون اساسی و ولایت فقیه وصیت کرده که وحدت داشته باشیم، افزود: اگر ما این قصد را داشته باشیم می توانیم در سایه مقام معظم رهبری به همه آرمان‌های ممکن برسیم.

 

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان این که در فتنه 88 همه رسانه‌های خارجی علیه جمهوری اسلامی متحد شدند، تصریح کرد: فتنه‌گران با کمک رسانه‌های بیگانه جامعه را مضطرب می‌کردند و روز عاشورا رقص و پایکوبی کرده و شعارهای ضد ولایت فقیه سردادند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اصولگرایی التزام عملی به ولایت فقیه و قانون اساسی است، گفت: 98 درصد مردم به انقلاب اسلامی رأی دادند و همواره ملت پشتیبان ولایت فقیه هستند.

 

آیت الله قربانی با بیان این که اصولگرایان باید از اختلاف دوری کنند، تصریح کرد: اختلاف باهم نداشته باشید و سانتی متر برندارید تا اصولگرایی را با آن میزان کنید تابعضی ها را جذب و بعضی ها را دفع کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که من در جلساتی که مبنای آن اصولگرایی اصطلاحی باشد شرکت نمی کنم، گفت: چرا که من نماینده ولی فقیه هستم و اصولگرا واقعی را بسیاری از مردم می دانم.

 

وی با تاکید بر این که این امر که ما مردم را قیچی کنیم معنی ندارد، افزود: ما باید با جماعت و مردم کار کنیم و بسیار خوشحالم که در این جلسه گروه ها تشکل ها و افراد مختلف حضور دارند./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات