۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۲۳۵۱۱۸
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه کشور:

ناکامی توطئه های دشمنان در عرصه های گوناگون از برکات خون شهدا است

خبرگزاری رسا ـ معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه درسپاه کشور با بیان این که منیت و آرامش امروز جامعه حاصل خون پاک شهدا است، گفت: ناکامی توطئه های دشمنان در عرصه ها گوناگون از برکات خون شهدا است.
ناکامي آمريکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمدحسین سپهر، معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه کشور، ظهرامروز، در نخستین کنگره شهدای دانشجو که در دانشگاه لرستان برگزار شد، گفت: ملت ایران در سایه بصیرت، آگاهی و با پیروی از ولایت، حکومت اسلامی تشکیل دادند.

وی با بیان این که شکست آمریکا در عرصه ها حاصل خون شهدا است، افزود: مردم ایران در سایه فرهنگ ایثار و بسیج در برابر دشمنان تا دندان مسلح به پیروزی دست یافتند.

سپهر با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار بیان داشت: امروز تلاش برای صیانت از دستاوردهای خون شهدا وظیفه ای عمومی است.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه کشور بیداری مسلمانان جهان را از دستاوردهای ارزشمند شهدای ایران اسلامی بیان کرد و افزود: مردم ایران پیرو اسلام و رهرو شهدا هستند.

فرهنگ بسیجی به دنیا صادر شده است

سپهر با اشاره به این که در سایه فرهنگ بسیج و ایثار، فرهنگ مقاومت مردمی در کشورهای عراق و سوریه تشکیل شد، خاطرنشان کرد: امروز فرهنگ بسیجی به دنیا صادر شده است.

وی با بیان این که اقتدار شیعه حاصل خون شهدا است، ابراز داشت: دشمنی آمریکا و اسرائیل غاصب به سبب علم، قدرت، صنعت، فرهنگ و اقتصاد کشور ایران است.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه کشور با تأکید براین که باید به عظمت خون شهدا توجه شود، افزود: تاکنون قدرت های جهان نتوانسته اند یک وجب از خاک ایران را محاصره کنند و این از دستاوردهای شهدا است.

سپهر خاطرنشان کرد: دانشجویان و بسیجیان باید در سایه فرهنگ ایثار و فرهنگ بسیجی در جهت تولید علم و فناوری گام بردارند./9451/پ203/ب2

ارسال نظرات