۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۸
کد خبر: ۲۳۴۶۶۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

فضای رقابتی رسانه ای توأم با آداب اسلامی باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که فضای رقابتی بین اصحاب رسانه در استان لرستان بسیار مطلوب است، گفت: اگر این رقابت با اصول و آداب اسلامی همراه باشد منشأ آثار و برکات می شود.
حجت الاسلامسيد احمد  ميرعمادي-امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، شامگاه گذشته، شانزدهم آذرماه، در حاشیه بازدید از هشتمین نمایشگاه کتاب در خرم آباد، در جمع خبرنگاران گفت: امروز شاهد رشد اهل قلم در لرستان هستیم.

وی با اشاره به نام گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب که مزین به عزم ملی و مدیریت جهادی شده است، افزود: این نام گذاری اهمیت دادن به مقوله فرهنگ را بیان می کند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر این که آحاد مردم در راستای توسعه فرهنگ نقش بسزایی دارند، تصریح کرد: اهل قلم و رسانه در این راستا مسؤولیت سنگین تری برعهده دارند.

وی فرهنگ را زیربنای پیشرفت درعرصه های گوناگون علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانست و عنوان داشت: باید به توسعه و ترویج فرهنگ در جامعه تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که فرهنگ همچون هوا است، خاطرنشان کرد: انسان بدون هوا نمی تواند زندگی کند.

امام جمعه خرم آباد احساس مسؤولیت در عرصه فرهنگ را از مهم ترین ویژگی انسان ها بیان کرد و گفت: اصحاب رسانه باید بتواند با بیان و قلم خویش در این راستا گام بردارد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه بیان داشت: رسانه ها باید در راستای توسعه فرهنگ ابتدا اهداف را نظر بگیرند و سپس قلم بزنند.

وی با اشاره به این که فضای رقابتی بین اصحاب رسانه در استان لرستان بسیار مطلوب است، خاطرنشان کرد: اگر این رقابت با اصول و آداب اسلامی همراه باشد منشأ آثار و برکات می شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر این که رسانه ها در راستای رشد و پیشرفت استان گام بردارند، افزود: امروز لرستان به مرحله ای رسیده است که باید با آموزش در زمینه نویسندگی، تحقیق و پژوهش زمینه رشد نسل جوان را فراهم کنیم./9459/پ202/ب2

ارسال نظرات