۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۲۳۴۵۲۰
رییس دانشگاه پیام نور لرستان:

دانشجویان با حرکت در خط ولایت خار چشم دشمنان هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس دانشگاه پیام نور لرستان با اشاره به نقش دانشجویان و جوانان در عرصه های گوناگون گفت: دانشجویان با حرکت در خط ولایت خار چشم دشمنان هستند.
به مناسبت 16 آذر روز دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمدرضا جعفری، رییس دانشگاه پیام نور لرستان، صبح امروز، در جمع خبرنگاران با بیان این که16 آذر، نقطه عطفی در تاریخ دانشجویی ایران محسوب میشود، گفت: این روز نشانگر روشنگری، بیداری و تلاش برای روزهای بهتر قلمداد میشود.

وی با بیان این که 16 آذر نشان از اهمیت محوری دانشجو است، افزود: این روز یادآور نقش کلیدی دانشجویان در توسعه علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایران است.

جعفری با اشاره به نقش انکار ناپذیر دانشجویان مؤمن، انقلابی و ولایتمدار ایران در تحولات تاریخ معاصر بیان داشت: دانشجویان برای تعالی، پیشرفت، استقلال فکری، فرهنگی و علمی کشورمان تلاش های بی نظیری داشته اند و از این پس نیز خواهند داشت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دانشگاه­های پرصلابت امروز ما نتیجه­ از خود گذشتگی­‌ها و دلاوری­های جوانان از جان گذشته آن روز‌ها بوده است.

رییس دانشگاه پیام نور لرستان با اشاره به این که انقلاب ما در مسیر خود، تهدید‌ها، ترور‌ها، تهدید‌ها، فتنه‌ها، محاصره‌های اقتصادی و جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشته است، گفت: جوانان و دانشجویان آن روزها به خوبی کشور را اداره کردند.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان و جوانان ما در مکتب عشق حسین(ع) آموزش دیده و از همه امتحان‌ها سربلند بیرون آمده‌اند و امروز با دل سپردن به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و حرکت در خط ولایت خار چشم دشمنان اسلام هستند.

جعفری با اشاره به موفقیت در عرصه های گوناگون افزود: این موفقیت ها نتیجه تلاش فرهیختگان و نخبگانی است که با امید و آرزو پا در عرصه‌های علمی و پژوهشی کشور گذاشته و چراغ علم را به دوش کشیدند./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات