۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۲۳۴۴۸۴
استاد حوزه علمیه مازندران:

دانشجویان آینده ساز اقتدار و تعالی نظام اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران از دانشجویان به عنوان آینده ساز اقتدار و تعالی نظام اسلامی یاد کرد.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه، امروز در جمع تعدادی از دانشجویان شهر آمل با گرامی داشت فرارسیدن روز دانشجو گفت: دانشجویان پیرو خط امام و رهبری در مسیری ارزنده و ارزشمند قدم گذاشتند که این جوانان شاگردان مکتب امام زمان (عج) هستند.

 

وی با اشاره به این که مکتب و منش ما باید براساس خواسته های امام عصر(عج) باشد، افزود: حضور در این مسیر ارزنده سبب سعادت و رستگاری انسان بوده و می تواند ما را  به مسیری ارزشمند و متعالی رهنمون کند.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با تاکید بر این که دانشگاه ها نقش ارزنده ای در ترویج تعالیم والای دینی دارند که باید به آن توجه شود، ادامه داد: کلاس درسی که براساس آموزه های امام عصر(عج) محقق شود اثرگذار بوده که باید سیره نورانی اهل بیت معصومین(ع) را در برنامه های زندگی خود اجرایی کنیم.

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که زندگی در مسیر اهل بیت(ع) سبب عزت و پیشرفت انسان می شود، گفت: تلاش ما و به خصوص نسل جوان جامعه باید در راستای آن بوده که سیره نورانی این بزرگواران را مسیر راه خود قرار دهیم.

 

استاد حوزه و دانشگاه، افزود: دانشجویان نقش ارزشمند و والایی در پیشرفت و تعالی نظام اسلامی داشته که باید به این نقش خود آگاه بوده و اهتمام ارزشمندی در مسیر تحقق آن داشته باشند.

 

استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که دانشجویان باید تلاش خود را در مسیر توسعه و پیشرفت نظام اسلامی قرار دهند، گفت: دانشجویان باید در راستای تحقق نهضت علمی کوشا بوده و برای رشد و اعتلای علم و دانش در کشور تلاش کنند.

 

وی با اشاره به این که دانشجویان باید سطحی نگری را کنار گذاشته و به دنبال اهداف متعالی برای خود باشند، ادامه داد: برنامه ریزی ارزنده ای باید وجود داشته باشد تا این قشر اثرگذار و مهم جامعه بتواند آینده درخشانی را برای خود و جامعه فراهم کند.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با تاکید بر این که دانشجویان آینده ساز اقتدار و تعالی نظام اسلامی هستند، گفت:  اگر حضرت امام خمینی(ره) فرمودند سربازان ما آن هایی هستند که در گهواره قرار دارند همین دانشجویان ، اساتید و مربیان هستند که باید در راستای ترویج ارزش ها و پیام های گرانقدر انقلاب اسلامی تلاش کنند.

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که درایت در درس خواندن و ثابت قدم بودن باید از ویژگی های دانشجویان باشد، افزود:  تلاش ما باید در این راستا بوده تا در مبانی تربیت اسلامی قرار گرفته و در این مسیر ارزنده کوشا باشیم.

 

استاد حوزه و دانشگاه، تصریح کرد: دانشجویان در این زمان رسالت دارند تا پیرو خط امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده و در ادامه مسیر شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی قدم بردارند که عزت امروز کشورمان در علم و فناوری و دیگر عرصه عرصه ها به برکت حرکت در این مسیر ارزشمند است.

 

وی با بیان این که دانشجویان باید علم آموزی را سرلوحه امور خود قرار داده و در این مسیر تلاش های گرانقدری داشته باشند، گفت: فاصله نگرفتن دانشگاه و دانشجویان با علم و ایجاد بستر برای تحقق نهضت علمی به فرموده مقام معظم رهبری از رسالت های دانشجویان است.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با تاکید بر این که دانشجویان باید اهدافی ارزشمند و متعالی داشته باشند، بیان داشت: آماده سازی نظام مقدس جمهوری اسلامی به حضور در ساحت مقدس امام عصر(عج) و بسترسازی برای این امر ارزنده باید به عنوان رسالتی مهم از سوی دانشجویان توجه شود./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات