۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۲۳۴۳۳۰
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

16 آذر نماد استکبار ستیزی و عدالت خواهی دانشجویان است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که دانشجویان آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای تحقق اهداف و آرمان های انقلاب هستند، افزود: 16 آذر نماد استکبار ستیزی و عدالت خواهی دانشجویان است.
حجت الاسلام رحماني؛ امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با گرامی داشت روز دانشجو، گفت: دانشگاه ها فرصتی ارزشمند و گرانقدر برای تعالی نسل جوان جامعه بوده که باید به نقش والای این نهاد مهم توجه شود.

 

وی با بیان این که دانشگاه ها مکانی مهم در راستای تربیت مدیران آینده نظام اسلامی است، بیان داشت: باید برنامه ریزی هدفمند و سامان دهی شده ای به منظور توسعه علم، اندیشه و آگاهی های نسل جوان جامعه در آن صورت گیرد.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که دانشجویان آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای تحقق اهداف و آرمان های آن هستند، افزود: دانشجویان باید خود را برای خدمت به نظام اسلامی و پیشرفت و توسعه آن آماده کرده که جامعه ما به این قشر گرانقدر نیازمند است.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دانشجویان باید در راستای ترویج ارزش های نظام اسلامی و توسعه و تعالی آن قدم بردارند، تصریح کرد: تحقق این امور ارزشمند نیازمند حرکت در مسیر علم، تقوا، اخلاق و ایمان است که دانشجویان میهن اسلامی باید خود را به این امور ارزنده مجهز کنند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی ادامه داد: دانشجویان باید برای پیشرفت علمی نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کرده تا بتوانیم پیشرفت و ترقی کشورمان را در عرصه علمی و ابعاد مختلف آن گسترده تر کنیم.

 

وی با بیان این که گسترش تلاش های علمی دانشجویان می تواند نقشی اثرگذار در توسعه ایران اسلامی داشته باشد، گفت: باید تلاش کنیم تا در عرصه های مختلف علمی و تکنولوژی حرف های ارزشمندی در عرصه جهانی برای گفتن داشته باشیم که می تواند در پیشرفت نظام اسلامی اثرگذار باشد.

 

امام جمعه آمل با اشاره به این که دانشجویان باید هوشیاری و آگاهی خود را حفظ کرده و در عرصه دفاع از ارزش های نظام اسلامی پویا و فعال باشند، افزود: باید اهتمام و توجه ارزنده ای وجود داشته باشد تا مکان ارزشمند دانشگاه تبدیل به فرصتی برای بهره برداری جناح های سیاسی نشود.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که حمایت های ارزنده ای باید از دانشجویان صورت گیرد، گفت: باید در همه عرصه‌های علمی، پژوهشی و فناوری جوانان خود را حفظ و حمایت کرده و در راه شکوفایی و رشد بیشتر آنان شرایط را آماده کنیم.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که جوانان ما با همت و تلاش خود پاسخ مناسبی را در همه زمان ها و مکان ها به دشمنان داده اند، بیان داشت: حضور جوانان ما در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی دنیا علاقه آن ها به نظام اسلامی را به اثبات رسانده است.

 

وی با بیان این که دشمنان با استفاده از همه ابزارهای خود در میدان تهاجم فرهنگی بر علیه نسل جوان ما به میدان آمده اند، خاطرنشان کرد: بصیرت افزایی و ترویج آگاهی می تواند نقش مؤثری در از بین بردن اهداف و نقشه های شوم دشمنان داشته باشد./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات