۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۲۳۴۲۷۴
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی:

فعالیت های قرآنی از اولویت برنامه های فرهنگی اوقاف است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف وامور خیریه آذربایجان غربی گفت: فعالیت های قرآنی یکی از مهم ترین برنامه های فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی محسوب می شود.
شبکه قرآن و معارف سيما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی شب گذشته در حاشیه مراسم اختتامیه مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم در گفت و گو با خبرنگار شبکه قرآن و معارف سیما به ارائه گزارشی از روند برگزاری مسابقات پرداخت و افزود: در این دوره از رقابت ها شاهد رشد کمی و کیفی مسابقات بودیم .

 

وی با اشاره به سهمیه 76 هزار نفری آذربایجان غربی برای شرکت در مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: خوشبختانه امسال بیش از این تعداد در مرحله شهرستانی حضور داشتند.

 

حجت الاسلام مصائبی، گفت: امسال 530 نفر از منتخبان شهرستانی در مرحله استانی حضور داشتند که نسبت به سال گذشته از افزایش 180 نفری برخوردار است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با اشاره به بحث آموزش قرآن کریم گفت: در راستای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تربیت 15 میلیون حافظ قرآن کریم، آموزش قرآن آموزان در مراکز تخصصی قرآن و مراکز قرآنی فرهنگی بقاع متبرکه و امامزادگان از سال 90 شروع شده است به گونه ای که فعالیت های قرآنی یکی از مهم ترین برنامه های فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی محسوب می شود.

 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با توجه به اقدامات انجام شده در سالهای آینده شاهد درخشش هر چه بیشتر نمایندگان استان در مسابقات ملی و بین المللی باشیم./936/پ203/ب4

ارسال نظرات