۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۷
کد خبر: ۲۳۴۲۶۵
فرمانده سپاه کربلای مازندران:

تشکیل جبهه متحد فرهنگی مهم ترین راه مقابله با توطئه استکبار است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به این که امروز نظام اسلامی در حال یک جنگ فرهنگی تمام عیار با دنیای استکبار است، بر ضرورت تشکیل یک جبهه متحد فرهنگی برای مقابله با توطئه های نظام سلطه را ضروری دانست.
فرمانده سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، سردار محمدحسین بابایی، فرمانده سپاه کربلای مازندران، پنج شنبه شب در یادواره پنج شهید مسجد جامع نکا و هشت شهید گمنام این شهرستان افزود: فتنه مختص زمان و مکان خاص نیست و بصیرت و ولایتمداری ما را از خطر فتنه گران در امان نگه می دارد.

 

وی با بیان این که بصیرت، شناخت فتنه و مقابله با آن از ویژگی‌های برجسته بسیج و سپاه است، یادآور شد: بسیج در کنار سپاه و ارتش در جبهه به حرکت درآمد و این سه نیرو برای اقتدار ایران اسلامی با همه وجود جنگیدند و در دوران مختلف این انقلاب همواره در کنار مردم، رهبری و مسؤولان برای نجات انقلاب از خطرات مختلف بوده است.

 

سردار بابایی هدف از تشکیل بسیج از سوی امام راحل را نهادینه کردن این فرهنگ در سراسر جهان ذکر کرد و یادآور شد: بسیج و فرهنگ بسیجی در اقصی نقاط جهان در حال رشد است و در حال تبدیل شدن به بسیج جهانی است.

 

فرمانده سپاه کربلای مازندران بیان داشت: شهدا تربیت یافتگان علما و روحانیت هستند و روحانیت خود از پیشگامان در انقلاب و نظام هستند که باید در بزرگداشت نام و یادشان تلاش شود.

 

وی اظهار داشت: بصیرت، رهبر شناسی و دشمن شناسی در مواقع مختلف از مهم ترین خصوصیات جهادگران واقعی در راه خدا است که باید الگوی همه ما در زندگی باشد.

 

این مسؤول با بیان این که آنانی که داد می‌زدند نه لبنان نه غزه، در واقع در صف بسیجیان نبودند و بسیجی نیستند چرا که صف بسیجی صف احساس مسؤولیت است اما این شعار با احساس مسؤولیت در برابر هم‌نوع منافات دارد.

 

وی با اشاره به این که بصیرت نیاز جامعه کنونی ما است، خاطر نشان کرد: اکنون ما در جنگ فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، امنیتی و علمی با دشمنان هستیم و اگر دشمن جرأت کند جنگ نظامی را هم علیه ما به راه می اندازد و به همین دلیل باید این مسائل را به یاد داشته  و بدانیم زمانی کار ما ارزشمند است که از پل دنیا به آخرت برسیم.

 

بابایی گفت: تشکیل جبهه متحد فرهنگی برای مقابله با فتنه استکبار از مسائل مهمی است که باید مورد توجه باشد و بدانیم فتنه و برنامه های فتنه گران همچنان ادامه دارد و زنده است و از بین نرفته و به همین دلیل باید با هوشیاری بیشتری در این رابطه وارد شویم.

 

فرمانده سپاه کربلای مازندران افزود: حرکت در مسیر انقلاب و مقابله با فتنه همچنان ادامه دارد و باید همه ما پشت سر رهبری بوده و نباید لحظه ای از خط ولایت خارج شویم و مراقب باشیم تا یک چشم بر هم زدنی از رهبری جدا نشده و فاصله نگیریم و این انقلاب را به حضرت ولی عصر(عج) برسانیم./ 1317/پ202/ب1

ارسال نظرات