۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۲۳۳۸۴۳

سند راهبردی توسعه فرهنگ و هنر اصفهان رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ آیین رو نمایی از سند راهبردی توسعه فر هنگ و هنر استان اصفهان با حضور عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام محمد قطبی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد.
سند راهبردي توسعه فرهنگ

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان پیش از ظهر امروز آیین رو نمایی از سند راهبردی توسعه فرهنگ و هنر استان اصفهان با حضور عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام محمد قطبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد.

 

این سند در دو جلد تدوین شده است که جلد اول با عنوان درآمدی بر شناخت بسترها، مؤلفه ها، قوت ها، کاستی ها و افق های فرهنگ و هنر  استان اصفهان رونمایی شد.

 

این کتاب شامل هفت گفتار با عناوین؛ سپاهان، تاریخ جوشش و رویش فرهنگ و هنر، گذری بر ویژگی های اجتماعی، اقتصادی، جغرافیایی و محیطی استان، فرهنگ و هنر( مفاهیم، مؤلفه ها، شاخص ها و سیاست ها)، روش مطالعه، گذری و نظری بر شاخص های فرهنگی هنری استان، نقاط قوت و ضعف، فرصت ها و تهدیدهای هنری استان، افق های فرهنگی فرهنگ و هنر اصفهان می باشد.

 

این سند به همت دفتر برنامه ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و کارگروه مطالعات راهبردی فرهنگ و هنر استان اصفهان در زمستان سال 1392 تدوین شده است.

 

در این آیین با اهدای لوح تقدیر از زحمات برخی دست اندرکاران تدوین سند راهبردی تقدیر شد.

 

گفتنی است، آیین رو نمایی از سند راهبردی توسعه فرهنگ و هنر اصفهان پیش از ظهرامروز سه شنبه 11 آذرماه با حضور جمعی از استادان دانشگاه و مسؤولان و کارشناسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد./939/د102/ب

ارسال نظرات