۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۲۳۳۶۳۷
مدیر آموزش و پرورش شهرستان زیرکوه:

وقف راهکاری مناسب برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند است

خبرگزاری رسا ـ مدیر آموزش و پرورش شهرستان زیرکوه، گفت: کسی که زمینه تحصیل یک دانش آموز نیازمند را فراهم کند مانند کسی است که در راه خدا جهاد کرده و چه جهادی بالاتر از جهاد در راه حمایت از طالبان علم است.
دانش آموز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، علیرضا مهدی پور، مدیر آموزش و پرورش شهرستان زیرکوه، عصر امروز در بازدید از مدارس شبانه روزی این شهرستان با بیان این که دانش آموزان شهرستان زیرکوه دارای استعدادهای بسیار خوبی در زمینه های فرهنگی، ورزشی و علمی هستند، گفت: متاسفانه محرومیت و مشکلات اقتصادی خانواده ها موجب شده است که بسیاری از دانش آموزان این شهرستان نتوانند به تحصیل خود ادامه دهند.

 

مدیر آموزش و پرورش زیرکوه اظهار کرد: عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب به دانش آموزان محروم امید را در دل آن ها زنده کرده است و آن ها به آینده ای روشن با حمایت های رهبر معظم انقلاب چشم دوخته اند.

 

وی با بیان این که تاکنون بیش از 100 مدرسه برای دانش آموزان نیازمند با حمایت رهبر معظم انقلاب در شهرستان های مختلف ساخته شده است، افزود: رهبر معظم انقلاب ولی امر مسلمین جهان هستند و بهتر است هر مسلمانی که حرکت در خط ولایت را به تبعیت از ایشان رسالت خود می داند مانند ایشان به تحصیل دانش آموزان نیازمند توجه ویژه ای داشته باشد زیرا بسیاری از دانش آموزان محروم و نیازمند در استان علی رغم استعداد هایی که دارند به خاطر محرومیت مجبور به ترک تحصیل می شود.

 

مدیر آموزش و پرورش زیرکوه  با اشاره به این که دانش آموزان محروم استان اضافه بر نیازهای مالی از نیازهای تغذیه ای هم رنج می برند، تصریح کرد: سازمان آموزش و پرورش برای این که بتواند در بعد تربیتی هم موفق باشد باید برنامه ریزی مناسبی برای حمایت از دانش آموزان  مناطق محروم داشته باشد.

 

مهدی پور با اشاره به این که وقف برای کمک به دانش آموزان نیازمند می تواند بخشی از مشکلات دانش آموزان این شهرستان را حل کند، گفت: کسی که زمینه تحصیل یک دانش آموز نیازمند را فراهم کند مانند کسی است که در راه خدا جهاد کرده و چه جهادی بالاتر از جهاد در راه حمایت از طالبان علم است.

 

وی با تشکر از  توجه رهبر معظم انقلاب به دانش آموزان مدارس شبانه روزی شهرستان زیرکوه، یادآور شد: دانش آموزان شهرستان زیرکوه نیازمند حمایت های خیران هستند و حمایت های خیران هر چند که اندک باشد می تواند کمک موثری برای تحصیل آسان و بدون دغدغه دانش آموزان زیر کوه باشد و می تواند زمینه تعالی علمی دانش آموزان این شهرستان تازه تاسیس و محروم را فراهم کند./968/پ202/ب5

ارسال نظرات