۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۲۳۲۹۸۶
مدیر کل اوقاف مازندران:

شبکه های ماهواره ای به دنبال زدودن هویت دینی نسل جوان هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف مازندران با بیان این که ماهواره ها همان سربازان دشمن در جنگ فرهنگی علیه ملت ایران اسلامی هستند، گفت: مهم ترین هدف امروز شبکه های ماهواره ای سست کردن بنیان های خانواده و همچنین زدودن هویت دینی نسل جوان جامعه اسلامی است.
مدير کل اوقاف و امور خيريه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز در جمع کارکنان این اداره کل با گرامیداشت هفته مقدس بسیج گفت: بسیجی واقعی مدافع حقیقی فرهنگ عاشورا و تبیین کننده آن در جامعه است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران یادآور شد: تفکر بسیجی و انقلابی بود که عاشورا را به اینجا رساند و ما باید تا ظهور امام زمان(عج) مروج تفکر عاشورا و افکار ابا عبدالله الحسین(ع) باشیم.
 

 

حجت الاسلام علیزاده با بیان ای که فلسفه احیاء اسلام و قرآن امر به معروف و نهی از منکر است، خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) نیز برای دفاع و احیاء فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر در برابر سپاه کفر ایستاد و به شهادت رسید.

 

وی با بیان این که هدف امام حسین(ع) از قیام عاشورا احیای اسلام، قرآن و برگرداندن اسلام ناب به زندگی انسان ها و بشریت بود، بیان داشت: باید ببینیم در حوزه های خانواده، اقتصاد و اجتماع تا چه اندازه به زندگی اهل بیت(ع) نزدیک هستیم.

 

حجت الاسلام علیزاده با تاکید بر این که سبک زندگی ما باید مورد تائید امام زمان(عج) باشد، افزود: باید از خود بپرسیم که عملکرد، خرید و فروش، بازار و تجارت  جامعه تا چه اندازه مورد تایید امام زمان(عج) است.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: اعمال همه به امام زمان(عج) می رسد و خوشا بحال آنکه زندگی، رفتار و اعمال آنان مورد تایید و نزدیک سبک زندگی اهل بیت(ع) است.

 

وی با بیان این که سبک زندگی اهل بیت(ع) جایگاه ما را حفظ می کند و به ما عزت می بخشد، ادامه داد: امام حسین(ع) با همه وجود برای حفظ دین قیام کرد زیرا دین در معرض خطر قرار گرفت.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با تاکید بر این که هر زمانی در جامعه بشری یزیدیان آمدند باید مقابله به مثل کنیم، افزود: در زمان کنونی استکبار جهانی یزیدیان زمان هستند و استکبار ستیزی سبک زندگی ما است.

 

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که امروز یزیدیان که همان آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس و همدستان آنان هستند، بیان داشت: استکبار ستیزی حرکت در مسیر و خط حسینی است و باید در این برهه حساس به رسالت حقیقی خود عمل کنیم.

 

وی با اشاره به این که عزاداری و جمع شدن زیر پرچم ابا عبدالله الحسین(ع) با بسیج عمومی در جهان صورت می گیرد، افزود: عزاداری را باید خیلی جدی بگیریم و باید عزاداری ها غیر از مساجد، تکایا و حسینیه ها در منازل نیز برگزار شود تا افکار اهل بیت(ع) در منازل وارد شود تا بر روی فرزندان تأثیرگذار باشد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که امروز دشمن با ماهواره ها به خانه های ما وارد شد، اظهار داشت: شبکه های ماهواره ای دین، عزت و شرف را از انسان می گیرد.

 

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که ماهواره ها همان سربازان دشمن در جنگ فرهنگی علیه ملت ایران اسلامی هستند، تصریح کرد: مهم ترین هدف امروز شبکه های ماهواره ای سست کردن بنیان های خانواده و همچنین زدودن هویت دینی نسل جوان جامعه اسلامی است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات