۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۲۳۲۹۴۹

نخستین دوره تخصصی تربیت مُرَتل در شهرستان کارون برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر فرهنگسرای مهدیه کارون گفت: دوره های تخصصی تربیت مرتل برای نخستین بار در فرهنگسرای مهدیه شهرستان کارون برگزار می شود.
قرآن خواني

حجت الاسلام محمد جواد چنانی، مدیر فرهنگسرای مهدیه کارون، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به رشد برنامه های قرآنی در شهرستان کارون اظهارداشت: نخستین دوره تخصصی تربیت مرتل در این شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: نام نویسی برای دوره های تخصصی تربیت مرتل در شهرستان کارون از 10 آبان ماه آغاز شده و اکنون نیز ادامه دارد.

حجت الاسلام چنانی گفت: هدف ما از برگزاری این دوره، استفاده از فراگیران در برنامه‌های گوناگون و رشد فرهنگ قرآنی در جامعه است.

حجت‌الاسلام چنانی برگزاری دوره تربیت مرتل قرآن کریم را گامی ارزشمند برای پرورش استعدادهای شرکت کنندگان توصیف و عنوان کرد: این دوره ها با همکاری رسانه نورالایمان برگزار می شود.

وی ابرازداشت: شرکت در این دوره ها برای عموم آزاد بوده و علاقه مندان می توانند با شماره 06135560591 تماس گرفته و در این دوره ها نام نویسی کنند.

 مدیر فرهنگ سرای مهدیه کارون در ادامه با اشاره به تمدید مهلت نام نویسی در این دوره ها اظهارداشت: آزمون های پایانی این دوره های تخصصی در 13 و 14 آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی با بیان این در پایان این دوره ها به شرکت کنندگان مدرک معتبر داده می شود، تصریح کرد: در دوره های پایانی دوره های تخصصی تربیت مرتل اساتیدی از قم نیز حضور خواهند داشت./9452/ت303/ب2

ارسال نظرات