۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۲۳۲۱۶۰
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان:

مجتمع های فرهنگی محلی برای تعامل همه تفکرات فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در آیین کلنگ زنی مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان مبارکه گفت: این مجتمع با 4300 مترمربع زمین و زیربنای 3 هزار مترمربع با ایجاد همه قابلیت های لازم برای گروه های مختلف فرهنگی و هنری طراحی شده است.
حجت الاسلام قطبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمد قطبی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان امروز در آیین کلنگ زنی مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان مبارکه گفت: این مجتمع با 4300 مترمربع زمین و زیربنای 3 هزار مترمربع با ایجاد همه قابلیت های لازم برای گروه های مختلف فرهنگی و هنری طراحی شده است.

 

وی تصریح کرد: سالن سینما، تئاتر و همایش و همچنین دفتر های انجمن های علمی، ادبی و هنری برای برگزاری نشست های تخصصی و علمی و تعامل هر چه بهتر و بیشتر این گروه ها بایکدیگر در طراحی مجتمع فرهنگی هنری مبارکه مورد توجه قرار گرفته است. 

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از ایجاد نگارخانه به عنوان یکی ازمهم ترین ساختمان های درحال ساخت در شهرستان مبارکه نام برد و افزود: در این مکان همه دستاوردهای هنری اصحاب فرهنگ و هنر عرضه می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: بخش کوچکی از این مجموعه فرهنگی و هنری نیز به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مبارکه تخصیص داده شده است.

 

حجت الاسلام قطبی گفت:خدا را شاکریم مجموعه ای که همه گروه های قرآنی، کانون های فرهنگی و هنری مساجد، تئاتر و سایر گروه های فرهنگی و هنری می توانند از آن بهره مند شوند در شهرستان مبارکه  کلنگ زنی می شود.

 

گفتنی است آیین کلنگ زنی مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان مبارکه امروز(شنبه اول آذرماه) با حضور علی اصغر کار اندیش مروستی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد./939/د101/ب4

ارسال نظرات